خبرگزاری کار ایران

مقایسه عملکرد پرسپولیس با فصل گذشته؛

چطور تیم برانکو به قهرمانی رسید

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۵۵۲

پرسپولیس برانکو در فصل شانزدهم عملکرد به مراتب بهتری نسبت به فصل گذشته داشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس پس از تجربه تلخی که فصل گذشته در از دست دادن قهرمانی در روز آخر بدست آورد، توانست یک فصل با شکوه را برای خود رقم بزند و با اقتدار عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. مروری بر مقایسه عملکرد سرخپوشان در فصل جاری با فصل گذشته نشان از بهبود محسوس عملکرد این تیم می‌دهد.

پرسپولیس در لیگ شانزدهم 20 برد و 6 تساوی به ثبت رسانده است که نسبت به فصل گذشته دارد که با 16 برد و 9 تساوی به پایان رسید و با 4 شکست در لیگ شانزدهم یک بار کمتر از فصل گذشته باخته است.

سرخپوشان با 46 گل زده در فصل جاری 4 گل کمتر از فصل گذشته زده‌اند ولی 34 گل خورده آنها در فصل پیش در مقابل تنها 14 گل خورده در لیگ جاری تفاضل گل +32 این تیم در مقابل +16 فصل پانزدهم را دوبرابر بالاتر برده است.

پرسپولیس در حالی با 57 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال خوزستان در فصل گذشته به جایگاه دومی جدول رسید که در فصل جاری 9 امتیاز بیشتر کسب کرده است.

بدین ترتیب با وجود عملکرد ضعیف‌تر خط حمله سرخپوشان در فصل جاری نسبت به فصل گذشته، انسجام دفاعی این تیم را می‌توان یکی از عوامل اصلی قهرمانی شاگردان برانکو دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز