خبرگزاری کار ایران

کرانچار: سپاهان به روزهای خوب خود نزدیک شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۷۵۸

سرمربی کروات زرد پپوشان اصفهانی در نسشت خبری پس از دیدار برابر استقلال تهران گفت: متاسفم که چرخه 6 هفته ای من با شکست به پایان رسید اما این موضوع چیزی را متوقف نمی کند زیرا سپاهان به روزهای خوب خود نزدیک شد

به گزارش ایلنا، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پس از دیدار برابر استقلال تهران در ابتدا گفت: به استقلال و سپاهان برای این بازی زیبا تبریک می گویم. نیمه نخست را با یک بازی منظم و پاس کاری خوب توانستیم برتری را به حریف تحمیل کنیم و با برتری به رختکن برویم اما در نیمه دوم با دو اشتباه ما و دو کار زیبای استقلالی ها این تیم موفق به گلزنی شدند.

وی ادامه داد: خوشحالم که همه از این بازی لذت بردند و دلیل این موضوع این است که هر دو تیم شریک خوبی برای یکدیگر در زمین بودند. متاسفم که چرخه 6 هفته ای من با شکست به پایان رسید اما این موضوع چیزی را متوقف نمی کند زیرا سپاهان به روزهای خوب خود نزدیک شد. باید در روزهای آینده استراحت کنیم و پس از آن درباره فصل آینده تصمیم بگیریم.

سرمربی سپاهان درخصوص ناکامی زرد پوشان در کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: امروز امید صعود ما به آسیا به نا امیدی تبدیل شد اما این موضوع تغییری را در سپاهان ایجاد نمی کند. ما چهار برد و یک مساوی داشتیم و با شکست امروز نیز باید بگویم که ما روند صعودی داشتیم. اگر یک کار خوب با کیفیت را ادامه بدهیم و با اضافه کردن چند بازیکن و اصلاح یک یا دو پست دوباره سپاهان قدرتمند را خواهیم دید.

کرانچار درباره مذاکراتش با مسئولان سپاهان برای تمدید قرارداد عنوان کرد: به نظر من در دو جلسه مذاکره قبلی تلاش زیادی برای حصول توافق رخ داد. بعد از بازگشت به اصفهان جلسه نهایی انجام می شود و فکر می کنم اگر دو طرف اندکی کمک کنند، توافق نهایی حاصل می شود.

سرمربی کروات در پایان گفت: تمدید قرارداد بحث اول من در جلسه تمدید قرارداد خودم بود زیرا ابزار هر مربی، بازیکنان ما هستند. می دانم که 6 بازیکن تاثیر گذار ما در سال آخر قرار داد هستند و به نظرم با اضافه کردن 3 بازیکن ستاره و خوب می توان اصلاحات اساسی را در روند نتیجه گیری تیم انجام داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز