خبرگزاری کار ایران

هافبک سپاهان در گفتگو با خبرگزاری ایلنا؛

سهمیه آسیایی سپاهان در گرو جام حذفی است

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۵۴۶

هافبک سپاهان که امیدوار به حضور تیمش در لیگ قهرمانان است می‌گوید برای قهرمانی تراکتور سازی در جام حذفی دعا می‌کنیم.

حسین فاضلی هافبک سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی این تیم برابر تراکتور سازی اظهار کرد: بازی با تراکتور بازی خیلی خوبی بود و بچه‌ها توانستند روند بازی را طبق برنامه‌های تیم پیش ببرند و نتیجه‌ای را که انتظار داشتیم به دست آوردیم. ما به سه امتیاز بازی برای سهمیه آسیا نیاز داشتیم و موفق شدیم به این سه امتیاز دست پیدا کنیم.

وی در رابطه با نحوه بازی تراکتور و عدم انگیزه این تیم خاطر نشان کرد: تراکتور قصد نداشت در بازی کم کاری کند و دست یابی به رده دوم هنوز هم برایش اهمیت دارد. 3 تا از بازیکنانش را در اختیار نداشت اما خیلی خوب بازی کرد. شرایط بازی و تلاش بازیکنان سپاهان باعث شد تا ما برنده این بازی باشیم.

فاضلی با اشاره به پایان مصدومیتش گفت: من مصدومیت جزیی داشتم که به بازی با تراکتور نرسیدم اما برای بازی بعد احتمالا در بازی خواهم بود.

وی با ابراز امیدواری به قهرمانی تراکتور در لیگ برتر عنوان کرد: شانس سپاهان برای سهمیه آسیایی به پیروزی تراکتور در جام حذفی برابر نفت تهران بستگی دارد اما ما برای دفاع از جایگاه فعلی در جدول باید بازی امروز برابر استقلال را با پیروزی پشت سر بگذاریم. برای تیم تراکتور در جام حذفی هم دعا می‌کنیم تا موفق به حذف نفت و قهرمانی جام حذفی شوند تا سپاهان هم به عنوان تیم چهارم به لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

هافبک جوان سپاهان در پایان تصریح کرد: من یک فصل دیگر با سپاهان قرار داد دارم و فعلا قصدی برای خروج از این تیم ندارم. سپاهان تیم مورد علاقه من است و اولویت من برای ادامه فوتبال حرفه ای است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز