خبرگزاری کار ایران

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با سپاهان

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۵۲۳

سرمربی استقلال کار دشواری برای چینش نفراتش مقابل سپاهان دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان است.

شاگردان منصوریان برای حفظ جایگاه دومی خود در جدول نیازمند پیروزی در این دیدار هستند و سرمربی استقلال باید بهترین ترکیب خود را روانه میدان کند.

ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:

 

دروازه‌بان: سید‌مهدی رحمتی

جایگاه کاپیتان استقلال در ترکیب این تیم به قدری محکم است که با وجود دریافت 2 گل بد در دو دیدار اخیر تیمش بازهم کسی به حضورش در ترکیب اصلی شک نکند. رحمتی کار دشواری مقابل تیم سابق خود و مهاجمان زهردار آن خواهد داشت.

 

مدافعین میانی: رابسون و پادوانی

زوج برزیلی خط دفاع استقلال به احتمال زیاد در دیدار برابر سپاهان در کنار هم قرار خواهند گرفت. نقش پادوانی در دفع توپهای بلند و همچنین تخریب حرکت مهاجمان سپاهان توسط رابسون در این دیدار کلیدی خواهد بود.

 

دفاع راست: خسرو حیدری

با محرومیت پادوانی و مصدومیت غفوری و البته نیاز منصوریان به تجربه حیدری در این دیدار مهم به احتمال زیاد این بازیکن به عنوان دفاع راست برای تیمش به میدان خواهد رفت. تقابل او با حاج‌صفی در این دیدار دیدنی خواهد بود.

 

دفاع چپ: میلاد زکی‌پور

دفاع چپ جوان استقلال به جایگاه ثابتی در ترکیب این تیم در فصل جاری رسیده است و البته کار دشواری مقابل سپاهان خواهد داشت. چرا که طلایی‌پوشان در دیدار با تراکتورسازی از این ناحیه حملات زیادی انجام دادند و به گل رسیدند.

 

هافبک دفاعی: امید ابراهیمی و امید نورافکن

نقش پررنگ دو هافبک دفاعی استقلال در این دیدار برای مهار جپاروف و نویدکیا و همچنین شروع بازی‌سازی از عقب برای مهاجمان تیم در این بازی مشهود خواهد بود. ابراهیمی به تازگی از بند مصدومیت رها شده ولی حضور او در بازی صد در صد نیست و به همین دلیل منصوریان مجبور شده فرشید باقری را به فهرست 18 نفره برگرداند و احتمال بازی کردن این بازیکن هم وجود دارد.

 

هافبک میانی: فرشید اسماعیلی

اسماعیلی در دیدار هفته گذشته تیمش در ترکیب اصلی نبود و به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد ولی به احتمال زیاد برابر سپاهان به ترکیب اصلی باز خواهد گشت.

 

بال راست: بهنام برزای

برزای در این بازی مکمل خسرو حیدری خواهد بود و به احتمال زیادی از فضای پشت نفوذهای حاج‌صفی استفاده می‌کنند و برنامه خاصی برای این کار دارند.

 

بال چپ: یعقوب کریمی

یعقوب کریمی مدتی است که به ترکیب اصلی استقلال برگشته و توانسته اعتماد منصوریان را جلب کند و به احتمال زیاد مقابل سپاهان به میدان می‌رود.

 

مهاجم میانی: کاوه رضایی

مهاجم استقلال در کنار رحمتی شاید تنها بازیکنی باشد که حضورش در زمین همیشه قطعی است. بهترین بازیکن استقلال در فصل جاری از نظر امتیازآوری برای این تیم انگیزه زیادی برای درخشش مقابل سپاهان دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز