خبرگزاری کار ایران

دیدار رئیس فدراسیون فوتبال با ملی پوشان فوتسال بانوان

تاج:با کم ترین هزینه تیم اول آسیا هستیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۹۰۹

رئیس فدراسیون فوتبال امروز با ملی پوشان فوتسال دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تبریک اعیاد مبارک شعبانیه عنوان کرد: شرایط مناسب در فوتبال بزرگسالان، راهیابی تیم فوتبال ساحلی در جمع هشت تیم برتر جهان و موفقیت نوجوانان و جوانان در مرحله نهایی قهرمانی آسیا و راهیابی به جام جهانی، نشان دهنده وضعیت مناسب فوتبال در کشور است و به زعم من حال فوتبال کشور خوب است.
وی افزود: نگاه ما در فدراسیون فوتبال نگاه اقتصاد مقاومتی است. خوشبختانه با شرایطی که از لحاظ مالی داریم، با حداقل هزینه اول آسیا هستیم.
وی ادامه داد: شما دختران ایران زمین با حفظ شئونات اسلامی در میادین و صحنه های بین المللی حضوری موفق داشته باشید و  امیدوارم با قدرت نشان دهید که می توانید در عرصه های مختلف عملکرد موفق داشته باشید.
 در ادامه غلامحسین زمان آبادی،  مسئول فرهنگی فدراسیون استفاده از هوش ایرانی در فوتبال که نه تنها یک کار فنی بلکه یک هنر انسانی است و استفاده از اضافه کار در تمرینات را عامل برتری و موفقیت عنوان کرد و افزود: کسانی که به قله های قهرمانی دست پیدا میکنند بیشتر از وظایف خود در تلاشند . 

در پایان دکتر لیلا صوفی زاده از رییس فدراسیون درخواست استفاده از مشاورین فنی در تقویت تیم  ملی فوتسال را داشت که مقرر شد بررسی های لازم در این زمینه صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز