خبرگزاری کار ایران

یک ریال هم دریافت نکرده‌ایم؛

حمدی نژاد: قهرمان واقعی دایی است!

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۱۲۰

کاپیتان نفت تهران به مشکلات مالی این تیم پرداخت و اعلام کرد که از اواخر نیم فصل اول تا به امروز بازیکنان نفت حتی یک ریال هم دریافت نکرده‌اند.

وحید حمدی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درخصوص بازی برابر صبای قم گفت: این بازی برای ما بازی خوب و مهمی بود. آقای مرفاوی در مصاحبه بعد بازی اذعان کردند که بازیکنان نفت بهتر بازی کردند. ما موفعیت‌های زیادی داشتیم که منجر به گل نشد و در دقایق پایانی گل خوردیم،‌ این متاسفانه قانون نانوشته فوتبال است که اگر از فرصت‌ها استفاده نکنیم بالاخره جریمه می‌شوید و صبای قم هم در دو صحنه که از نظر من اتفاقی بود گلزنی کرد.

کاپیتان نفت درمورد تعطیلی روز گذشته نفت تهران بیان کرد:‌ تمرین دیروز برای استراحت بازیکنان بعد بازی با صبای قم تعطیل شده بود و این تعطیلی مربوط به مشکلات مالی نبود.

حمدی نژاد راجع به عملکرد علی دایی روی نیمکت نفت تهران در فصل جاری عنوان کرد: با این امکانات و حواشی که نفت این فصل به آن دچار شد آقای دایی این فصل یک شاهکار به ارمغان آوردند و به نظر من قهرمان واقعی تیم ما و سکان دار نفت تهران آقای دایی هستند. واقعا شرایطاین فصل برای ما سخت رقم خورد و هتل نداشتیم و گاهی اوقات زمین تمرین نداشتیم و مشکلات مالی زیادی که با آنها رو به رو بودیم.

وی در مورد دیدار فینال جام حذفی برابر تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: امیدوارم این سال سخت را با قهرمانی در برابر تراکتورسازی پشت سر بگذاریم. شرکت نفت تا الان مالک باشگاه را مشخص نکرده و هنوز مالک اصلی باشگاه معرفی نشده است. قطعا فدراسیون فوتبال یک چاره‌ای برای این شرایط می‌اندیشد و نمی‌شود که نماینده ایران با شراطی بد مالی به لیگ قهرمانان سال آینده به میدان برود.

کاپیتان نفت تهران در خصوص دریافت طالبات بازیکنان این تیم گفت: پس از جلسه‌ای که قبل از اواخر نیم فصل اول با آقای تاج صحبت کردیم تا به امروز حتی یک ریال از درصد قراردادمان را دریافت نکرده‌ایم. 

وحید حمدی نژاد در پایان خاطرنشان کرد: شرایط نفت بیسار سخت و حیف است این تیم پس از مدت‌ها منحل شود یا به لیگ‌های پایین‌تر سقوط کند جون در این صورت پس از مدت‌ها نمی‌توانم از نفت تهران جدا شوم. تیم‌هایی مثل پاس و راه آهن به لیگ‌های پایین تر سقوط کردند و بازگشت دوباره آنها به لیگ برتر سخت است. امیدوارم مسئولان واقعی تیم نفت نگذارند تیم آسیب ببیند و از تیم نفت به عنوان یکی از پایگاه‌های معرفی استعدادهای جوان فوتبال استان تهران به کشور باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز