خبرگزاری کار ایران

قرارداد یک و نیم ساله ستاره ایرانی با تیمی در بوندسلیگا

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۰۴۶

در ادامه روند حضور بازیکنان تیم ملی در اروپا، ستاره‌ای دیگر از ایران موفق شد تا بوندس لیگا را تجربه کند.

به گزارش ایلنا، پوریا نوروزی نژاد که طی چند سال اخیر، یکی از خوب‌های تیم ملی هندبال ایران بوده، برای یک سال و نیم به تیم برگیشر آلمان پیوست تا در بوندس لیگا حضور داشته باشد.

با اینکه از قبل هم اعلام شده بود که نوروزی نژاد پیشنهادی از تیم برگیشر دارد و حتی با این تیم تمرین‌هایی نیز انجام داده بود اما با توجه به اینکه هنوز کارت بازی او صادر نشده بود، این خبر به صورت قطعی اعلام نشد تا حالا که کارت بازی‌اش صادر شده و او دیگر رسما بازیکن تیم برگشیر آلمان به حساب می‌آید.

پوریا نوروزی‌نژاد که حدود یک و ماه و نیم است در آلمان به سر می‌برد، بالاخره مشکلش را رفع کرد و دیشب نخستین بازی‌اش را مقابل تیم بالینگن انجام داد.

پوریا نوروزی‌نژاد بعد از پیوستن به تیم برگیشر آلمان گفت: «اقامت کاری من درست شد و از روز شنبه اجازه بازی برای من صادر شده است و می‌توانم برای تیم برگیشر آلمان در لیگ هندبال بوندس‌لیگا به میدان بروم. از لیگ جاری بوندس‌لیگا یک ماه و نیم (شش بازی) باقی مانده است و من تا پایان این فصل و فصل آینده با این تیم قرارداد بسته‌ام.»

بوندس‌لیگا، لیگ برتر و حرفه‌ای هندبال در کشور آلمان است که با 18 تیم برگزار می‌شود و تیم برگیشر با 15 امتیاز در رده شانزدهم جدول این لیگ قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز