خبرگزاری کار ایران

سقوط فجر سپاسی قوت گرفت؛

در انتهای جدول لیگ یک چه می‌گذرد؟

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۹۴۹

با برگزاری بازی‌های هفته پایانی لیگ یک تکلیف تیم سوم سقوط کننده به دسته دو معلوم می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ پس از مشخص شدن تکلیف صعود پارس جنوبی جم به لیگ برتربه عنوان اولین تیم صعود کننده از دسته یک، تکلیف دو تیم از سه تیم سقوط کننده به لیگ دسته دو نیز مشخص شد.

اما با وجود نزدیکی امتیاز تیم‌های انتهای جدول لیگ یک، تیم‌های فجر سپاسی، خیبر خرم آباد و ایرانجوان بوشهر هر سه بر روی گسل سقوط به عنوان تیم سوم را دارند. این سه تیم که فاصله امتیازشان باهم تنها یک امتیاز است برای بقا در لیگ با هم می‌جنگند.

در بازی آخر لیگ کار برای خیبر خرم آباد از همه سخت‌تر است و با تیم پنجم جدول بازی خواهد داشت. به همین دلیل امکان سقوط این تیم هم دور از ذهن نخواهد بود.

اما در مقابل استقلال اهواز با 11 امتیاز در رده هجدهم قرار دارد و دیگر هیچ تلاشی برای بقا نخواهد کرد و این امر روند بازی را برای مس رفسنجان مقابل این تیم راحت خواهد کرد. 

فولاد یزد نیز که تیم دوم سقوط کننده به لیگ دسته دو محسوب می‌شود با وجود اختلاف سه امتیازی با فجر سپاسی اما امیدی برای ماندن در لیگ نخواهد داشت. این تیم با وجود برد نیز با تفاضل گل ککمتر نسبت به فجر در رده هفدهم باقی می‌ماند و سقوطش قطعی است. فجر نیز در صورت باخت در بازی آخر سقوطش مسجل می‌شود. البته در صورت پیروزی خیبر و ایرانجوان در مقابل حریفانشان باز هم این فجر سپاسی است که به دسته دو سقوط می‌کند. پس می‌توان این احتمال را قوی‌تر دانست که تیم سوم سقوط کننده به لیگ دسته دو فجر خواهد بود.

حال باید دید در پایان بازی‌های لیگ یک که فردا برگزار می‌شود، سومین تیم سقوط کننده کدام تیم خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز