خبرگزاری کار ایران

تهدید بیرانوند؛ الوحده آخرین حضورم با پیراهن پرسپولیس است!

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۶۰۳

علیرضا بیرانوند که روز خوبى را برابر ذوب آهن پشت سر نگذاشت، از تصمیمش براى جدایى از پرسپولیس خبر داد.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به تساوی برابر ذوب آهن دست یافت و دروازه این تیم سه بار برابر ذوب آهن باز شد. بیرانوند پس از این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: بازی با الوحده که هفته آینده برگزار می‌شود آخرین بازی من برای پرسپولیس بود. واقعا برای این هواداران که امروز شعار می‌دادند، متاسفم. احساس می‌کردم که در آبادان بازی داریم، تازه فهمیدم که برای هواداران هیچ چیزی مهم نیست. 

دروازبان پرسپولیس ادامه داد: آنها به ما بی‌غیرت می‌گفتند، باید بگویم که تیم بی‌غیرت قهرمان نمی‌شود، بی‌غیرت آقای گل نمی‌شود و بی‌غیرت بهترین خط دفاع لیگ را به خود اختصاص نمی‌دهد و بی‌غیرت بهترین تاریخ پرسپولیس نمی‌شود.

بیرانوند راجع به مبلغ دریافتی از باشگاه در فصل جاری و اعتصاب بازیکنان بیان کرد: ما فقط حق‌مان را می‌خواستیم چه کسی گفته که ما 80 درصد از قرارداد خود را گرفته‌ایم؟ من 55 درصد پولم را گرفته‌ام. درست است که 5 ساله قراردادم را با پرسپولیس امضا کرده‌ام اما این آخرین بازی من برای پرسپولیس بود و دیگر نمی‌خواهم برای این تیم بازی کنم، دیگر هیچ چیز مهم نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز