خبرگزاری کار ایران

جوانان پرسپولیس پشت درهای محافظه‌کاری؛ بی‌اعتنایی به نیمکت

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۵۲۳

پرسپولیس در برابر ذوب‌آهن با ترکیب اصلی خود به میدان آمده و این بار هم جوانان به کار گرفته نشده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس در هفته‌ی بیست و نهم لیگ برتر به مصاف ذوب‌آهن می‌رود. برانکو با توجه به بازی حساسی که هفته‌ی آینده با الوحده امارات دارد و برای جلوگیری از مصدومیت احتمالی بازیکنانش به چند تن استراحت داده است- وحید امیری به دلیل مصدومیت به این بازی نرسید.

پرسپولیس در این دیدار چند بازیکن که این فصل کمتر بازی کرده‌اند را روی نیمکت خود دارد: محمد آرام‌طبع، شهاب کرمی، احسان علوان زاده، حمید طاهرخانی، بوژیدار رادوسوویچ، حامد آقایی، سامان نریمان‌جهان و ابوالفضل درویشوند.

آنها باید به مصاف ذوب‌آهنی بروند که در دور رفت تنها باختشان را به این تیم دادند، تیمی که همچون آنها درگیر لیگ قهرمانان آسیا است.

برانکو در این بازی طبق معمول 2-4-4 لوزی خود را با نفرات زیر چیده است: 

بیرانوند

ماهینی، سید جلال، ربیع‌خواه، محرمی

کامیابی‌نیا

مسلمان، احمدزاده

رفیعی

طارمی و علیپور.

جوانان پرسپولیس پشت درهای محافظه‌کاری؛ بی‌اعتنایی به نیمکت

ترکیب پرسپولیس نشان می‌دهد که برانکو این بازی را همچون دیدار برابر پدیده جدی گرفته و آن را تشریفاتی تلقی نمی‌کند. به این ترتیب برخی بازیکنان نیمکت‌نشین شانس کمی برای بازی دارند. رادوشوویچ، گلر قرمزها، تنها در صورت مصدومیت بیرانوند این شانس را دارد که در ترکیب قرمزها به میدان برود، در غیر این صورت برانکو او را از ابتدا به کار می‌گرفت. رادوشوویچ در این فصل 5 بار برای قرمزها به میدان رفته و 3 کلین‌شیت داشته است. چنین وضعیتی را ابوالفضل درویشوند، گلر سوم پرسپولیس، دارد و بعید است در این بازی به کار گرفته شود.

جوانان پرسپولیس پشت درهای محافظه‌کاری؛ بی‌اعتنایی به نیمکت

بازیکن کلیدی دیگر پرسپولیس کمال کامیابی‌نیا است که باید دوئل سرنوشت‌ساز این بازی را با احسان پهلوان، کسی که در بازی رفت تک‌گل بازی را به زیبایی وارد دروازه‌ی قرمزها کرد، خواهد داشت. پس بعید است بازیکنی چون شهاب کرمی در این دیدار هم به کار گرفته شود. کرمی در این فصل تنها در برابر نفت به صورت ثابت در ترکیب قرار گرفت و در دو بازی دیگر هم به عنوان ذخیره به میدان آمد.

سامان نریمان‌جهان هم شانس بیشتری برای حضور در ترکیب قرمزها دارد. او که فصل گذشته 9 گل برای تراکتور به ثمر رساند و 8 پاس گل داد در این دیدار باید چشم به عملکرد احمدزاده بدوزد. نریمان‌جهان در این فصل 10 بار برای قرمزها بازی کرده است، اما تنها 186 دقیقه در ترکیب حضور داشته و نه گلی زده و نه پاس گلی داده. در آن سو، احمدزاده تنها در 6 بازی قرمزها حضور نداشته، هرچند که آمار چندان خوبی ندارد. احمدزاده تنها 2 گل زده و 2 پاس گل داده است.

حمیدرضا طاهرخانی هم مدافعی است که در این فصل تنها 20 دقیقه و زمانی که تیم برانکو جلو بوده برای وقت‌کشی و زدن توپ‌های بلند به میدان آمده و در این دیدار هم ممکن است با توجه به جریان بازی فرصت بازی کردن پیدا کند.

جوانان پرسپولیس پشت درهای محافظه‌کاری؛ بی‌اعتنایی به نیمکت

حامد آقایی، مدافع اردبیلی و 19 ساله‌ی پرسپولیس، هم در این فصل به میدان نیامده و شاید در صورت پیش افتادن تیم برانکو چند دقیقه فرصت بازی پیدا کند. چنین وضعیتی را احسان علوان‌زاده، هافبک پرسپولیس، دارد که در این فصل تنها 57 دقیقه به میدان رفته است.

جوانان پرسپولیس پشت درهای محافظه‌کاری؛ بی‌اعتنایی به نیمکت

 محمد امین آرام‌طبع، مدافع فصل گذشته‌ی صبا قم، نتوانسته رضایت و اطمینان برانکو را جلب کند و در حالی که قرمزها در این فصل چندین بار با فقدان مدافع میانی دست و پنجه نرم می‌کردند در ترکیب قرار نگرفت. بعید است برانکو امروز هم به آرام طبع اعتماد کند.

برانکو چندان به بازیکنان نیمکت‌نشین خود اعتماد ندارد. او در بازی اخیر پرسپولیس، در برابر الهلال، تنها علوان‌زاده را به جای احمدزاده به میدان فرستاد - در دقیقه‌ی 90. در بازی‌های گذشته هم او تعویضی‌های همیشگی و تک و توکی چون علیپور و رضاییان را داشت و از این حیث بسیار محافظه‌کار بود. بعید است او در برابر تیم قدرتمند ذوب‌آهن که برای کسب سهمیه می‌جنگد به جوانان خود اعتماد کند و دست به تعویض عجیب و غریبی بزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز