خبرگزاری کار ایران

شایعه در اردوی پرسپولیس؛ طاهری استعفا داد!

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۵۰۳

در آستانه دیدار برابر ذوب آهن، شایعه‌ای عجیب در اردوی پرسپولیس مبنی بر استعفای علی اکبر طاهری به راه افتاده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بازیکنان پرسپولیس امروز از ساعت 11 و بعد از اعتصاب 72 ساعته راهی هتل المپیک شدند تا خود را برای جدال برابر ذوب آهن مهیا کنند. این در حالی است که حضور علی اکبر طاهری در استادیوم خیریه عمل برای ترغیب آنها به انجام تمرین نیز مفید واقع نشد و آنها بر تصمیم خود مبنی بر اعتصاب باقی ماندند.

بازیکنان پرسپولیس که از دریافتی کمتر نسبت به دیگر تیم‌ها در صورتی که قهرمانی لیگ را کسب کرده‌اند به شدت شاکی هستند، شب گذشته نیز راهی هتل نشده بودند تا اردوی قبل از بازی را برگزار کنند. اکنون اما شایعه‌ای عجیب در هتل المپیک شکل گرفته است؛ علی اکبر طاهری، سرپرست دو فصل اخیر این تیم که توانسته با مدیریت خود مشکلات مالی این تیم را به شکل قابل توجهی کاهش دهد، در آستانه استعفا قرار دارد.

اتفاقی که بازیکنان البته آن را باور ندارند و به دنبال این هستند تا از صحت تصمیم سرپرست باشگاه اطلاع یابند. باید دید در روزهایی که گفته می‌شد با توجه به انتخابات ریاست جمهوری تغییراتی در راس دو باشگاه سرخابی صورت خواهد گرفت، علی اکبر طاهری با استعفایش کار را برای تصمیم‌گیران آسان خواهد کرد و همچون شهاب جهانیان که از هیات مدیره استقلال خارج شد، بر تصمیم استعفای خود خواهد ماند یا خیر. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز