خبرگزاری کار ایران

در دیدار سپاهان - تراکتورسازی

پدیده جدید تراکتورسازی در ترکیب اصلی

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۲۸۱

به دلیل محرومیت و مصدومیت چند بازیکن تراکتورسازی احتمالاً یک بازیکن جدید مقابل سپاهان در ترکیب این تیم قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و نهم در حالی به مصاف سپاهان می‌رود که با محرومیت و مصدومیت بازیکنان زیادی مواجه است. 

قلعه‌نویی در این دیدار شهرام گودرزی، محمد نوری، کرار جاسم و به احتمال زیاد ادینیو را در اختیار ندارد و با توجه به اینکه این بازیکنان در نیمه هجومی تراکتورسازی باز ی می‌کردند، این تیم با کمبود بازیکن در این پست مواجه است.

همین موضوع باعث شده است احتمالاً سرمربی سرخپوشان تبریزی مجبور به بازی گرفتن از یک بازیکن جدید در ترکیب خود شود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که بازیکن جدید تراکتورسازی در ترکیب اصلی این تیم سید فاخر تهامی، مهاجم جوان این تیم است.

تهامی که تنها 21 سال دارد در ابتدای فصل به تراکتورسازی آمد و بارها مورد تمجید بازیکنان و کادرفنی این تیم در تمرینات قرار گرفت ولی در طول فصل فرصت زیادی برای بازی به او نرسید و تنها در دیدار با ذوب‌آهن و استقلال در دقایق پایانی به میدان رفت.

بنابراین اگر تهامی مقابل سپاهان به میدان برود اولین حضورش در ترکیب اصلی تراکتورسازی خواهد بود و باید دید از این فرصت چطور استفاده می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز