خبرگزاری کار ایران

پدیده-استقلال؛ برای فرار از بحران

دو تیم بحران‌زده‌ی پدیده و استقلال برای جبران ناکامی‌ هفته‌های اخیر مصاف می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در هفته‌ی 29 لیگ برتر پدیده در سومین دیدار متوالی خود در برابر سه تیم بالای جدولی به مصاف استقلال، تیم سوم جدول رده‌بندی، می‌رود.

شاگردان مهاجری در دو دیدار قبلی خود به ترتیب مغلوب تیم‌ دوم جدول و قهرمان لیگ شده بودند. آنها پس از دو شکست در برابر تیم‌های خوزستانی فولاد و استقلال خوزستان سومین بازی متوالی خود با نمایندگان خوزستان را با برد تمام کرده و صنعت نفت آبادان را شکست دادند تا روند 5 برد متوالی‌شان را آغاز کرده باشند.

با این حال، آنها در دو بازی متوالی خود با دو تیم صدرنشین تراکتورسازی (0-1) و پرسپولیس (0-4) مغلوب شدند تا در سومین بازی به مصاف استقلال بروند.

در آن سو، استقلال که پس از پرسپولیس بهترین تیم نیم فصل اول بوده افت محسوسی در هفته‌های اخیر داشته است. شاگردان منصوریان در 5 بازی گذشته‌ی خود تنها یک بار در برابر صبا پیروز شده‌اند. 

استقلال در دوبازی خارج از خانه در برابر گسترش فولاد و لوکوموتیو تاشکند با نتیجه‌ی 1-1 متوقف شد. پس از برد در برابر صبا قم نیز آنها مغلوب تراکتورسازی شدند و در ادامه با الاهلی امارات هم 1-1 کردند. 5 بازی، 5 گل زده و 4 گل خورده و تنها یک پیروزی نشان می‌دهد که استقلال در دوره‌ی افت به سر می‌برد.

آنها در بازی امروز فرشید باقری و وریا غفوری را در اختیار ندارند. استقلال رقابت سختی با تراکتورسازی برای کسب عنوان دومی دارد.

کد خبر : ۴۸۳۲۳۹