خبرگزاری کار ایران

کرانچار: برای سهمیه آسیا به میدان می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۰۹۳

سرمربی سپاهان در نشست خبری تیمش برابر تراکتور گفت برای کسب سهمیه آسیایی به میدان خواهیم رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از تیمش اظهار کرد: به نظر من نیاز به صحبت زیاد نیست، چون که همه می‌دانند دیدار مقابل تراکتورسازی نقش کلیدی برای سپاهان برای ورود به آسیا دارد. تمرینات خوبی داشتیم و تمرکز بسیار بالایی برای دیدار فردا داریم. امیدوارم نتیجه مطلوب را کسب کنیم.

وی افزود: همانند گذشته دوست داریم در این جو پیروزی باقی بمانیم و برای این مهم، دست به هر اقدامی در دو بازی باقی‌مانده می‌زنیم و امیدواریم با قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی، بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان را بدست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان عنوان کرد: ما آگاه هستیم که هر دو تیم قدرتمندانه ظاهر می‌شوند و طی چهار سالی که در اصفهان بودم، همیشه بازی با این تیم بسیار باکیفیت بوده است. در حالی که در رأس تیم حریف، قلعه‌نویی یعنی بهترین مربی دو دهه اخیر ایرانی قرار دارد. تیم حریف برخلاف همه بازیکنان محروم و مصدوم، تیم قدرتمندی است و از هواداران برای حضور حداکثری دعوت می‌کنم.

کرانچار تصریح کرد: تیم ما محروم و مصدوم ندارد و بازیکنان در بالاترین سطح ممکن آمادگی به سر می‌برند که امیدوارم در 2 دیدار آینده این مسئله به بهترین نحو رخ دهد.

وی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت و حواشی به وجود آمده در ارتباط با جپاروف میان 2 تیم سپاهان و استقلال خاطر نشان کرد: از وضعیت قرارداد این بازیکن اطلاعی ندارم ولی باید بدانیم چه نکاتی در قرارداد این بازیکن وجود دارد، اما آنچه را به عنوان سرمربی می‌توانم بگویم، این است که این بازیکن وزنه سنگینی در سپاهان شده و کیفیت بسیار بالایی دارد. او اهمیت بسزایی را در تیم دارد و امیدوارم باشگاه با توجه به نکات نقل و انتقالات، این بازیکن را حفظ کند.

سرمربی سپاهان درباره سقوط تیم امید این باشگاه به رده پایین‌تر و اینکه آیا هنوز بازیکنانی را مدنظر دارد یا خیر، گفت: همانطور که دو هفته پیش عرض کردم، چند بازیکن خوب در این تیم داریم اما به این دلیل که هنوز توافقی میان من و باشگاه صورت نگرفته، نمی‌توانم اسامی آنها را بگویم، اما اگر بمانم، آنها را به تیم بزرگسالان اضافه می‌کنم و در پرورش آنها گام برمی‌داریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره سعید قائدی‌فر، شاگرد این مربی در سپاهان و اینکه این بازیکن اظهار تمایل برای حضور در سپاهان داشته، اظهار داشت: این بازیکن بسیار باکیفیت است و پاسخ من مانند سوال قبل است. تا نهایی شدن توافق من باید صبور باشیم و کیفیت این بازیکن را ارزیابی کنیم.

وی با درخواست از هواداران برای حضور حداکثری در دیدار فردا، تصریح کرد: تنها کاری که از بنده بر می‌آید، این است که قول بدهم که فردا بازی بسیار جذابی را نمایش بگذاریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز