خبرگزاری کار ایران

قلعه نوعی: جای تراکتورسازی در آسیا خالی است/ با سپاهان می‌جنگیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۰۹۲

سرمربی تراکتورسازی در نشست خبری تیمش برابر سپاهان جالی این تیم را در لیگ قهرمانان خالی دانست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی تیمش اظهار داشت: خوشحالم باز هم به شهر زیبای اصفهان بازگشتم. چه با مسئولیت و چه بدون مسئولیت، در این شهر آرامش می‌گیرم. من دوران خوبی را در این شهر داشتم و می‌توانستم با سپاهان جام آسیایی بگیریم. اصفهان و سپاهان شهر با لیاقت‌هاست و این را از ته قلبم می‌گویم.

وی افزود: در آن سال‌ها، این روزها را می‌دیدم و در آن جلسه گفتم شما به جایی می‌روید که سپاهان را خراب کنند. واقعیت قضیه این است که جای سپاهان و تراکتورسازی در آسیا خالی است. از صمیم قلب دعا می‌کنم سپاهان به دوران طلایی گذشته خود بازگردد.

سرمربی تراکتور سازی درباره بازی مقابل سپاهان، خاطرنشان کرد: برای هر 2 تیم بازی بسیار مهمی است به‌خصوص برای ما که 7 بازیکن‌مان را نداریم بازی سخت‌تری است. ما با 14 نفر به اصفهان آمدیم که اغلب آنها بازیکنان جوانان و امید هستند. به طور قطع با چمن خوب نقش جهان، بازی خوبی را شاهد خواهیم بود. بازی برای دو تیم به دلیل کسب سهمیه و کسب جایگاه دومی بسیار مهم است. شاید در جدول جایگاه خوبی داریم، اما شرایط خوبی نداریم و این تیم با این شرایط باید رتبه 2 رقمی کسب می‌کرد.

وی تصریح کرد: بازیکنان ما معرفت دارند. اخباری چند روز دیگر هم خدمت سربازی‌ و هم قراردادش تمام می‌شود. بسیاری دیگر از بازیکنان تیم ما در این شرایطی سخت در حال تلاش کردن هستند، اما لطف خدا شامل حال ما شده که تا اینجای کار آمده‌ایم.

قلعه‌نویی درمورد وضعیت محمدرضا اخباری، گفت: اختیار اخباری دست ما نیست، چون این بازیکن با سایپا قرار دارد. البته سیاست باشگاه تراکتورسازی این است که 2 کار انجام بدهد. می‌خواهیم ابتدا بدهی بازیکنان خارجی را پرداخت کنیم تا شاید پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی باز شود. در گام دوم، شروع به آن کرده‌ایم که قرارداد بازیکنان را تمدید کنیم.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که چرا برخلاف زمان حضور در سپاهان و استقلال هنوز با تراکتورسازی قهرمان نشده‌اید، گفت: قطعاً دلیل نتیجه نگرفتن تیم تراکتورسازی من هستم. سال گذشته تراکتورسازی را در رده یازدهم تحویل گرفتم که می‌توانستیم سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم. در این فصل نیز تا اواسط کار بسیار خوب جلو آمدیم، اما پس از اینکه برخی بازیکنان را از دست دادیم، افت کردیم. همه تیم‌ها اینگونه هستند. شما اگر «مسی» را از تیم آرژانتین بگیرید فلج می‌شود. بنده سپاهان و تراکتورسازی را به دلیل مردمی بودن دوست دارم.

وی در پاسخ به این پرسش که کدام استان از نظر کیفی میان  استان های تهران، اصفهان و تبریز در وضعیت بهتری قرار دارد، اظهار داشت: همه ایران سرای من است و همه خوب هستند، اما هر تیم و باشگاه شرایط خاص خودش را دارد. جا دارد از ساکت و اسلامیان یادی کنیم، به این دلیل که این افراد، بنیان‌گذاران سپاهان جدید بودند.

سرمربی تراکتورسازان در این باره که با قهرمانی در جام حذفی، احتمال دارد سهمیه چهارم ایران در لیگ قهرمانان آسیا به سپاهان برسد، خاطرنشان کرد: بنده در ابتدا هر کاری که می‌کنم برای خودمان است، اما به نوعی تعهد دو طرفه است و امیدوارم این مهم رخ دهد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز