خبرگزاری کار ایران

استقلال ــ پدیده، نبردی برای طلسم شکنی

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۰۰۹

شاگردان علیرضا منصوریان پس از تساوی برابر الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا، فردا در مشهد میهمان پدیده رده دهمی هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال تهران فردا در هفته بیست و نهم در مشهد میهمان پدیده رده دهمی است. استقلال پیش از این دیدار مقابل الاهلی در ورزشگاه آزادی به تساوی دست یافته و با روحیه خوبی پای به این دیدار خواهد گذاشت. پدیده با 5پیروزی متوالی در چند هفته گذشته توانست جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشد و با فاصله گرفتن از انتهای جدول به رده دهم برسد اما در دو هفته گذشته متحمل شکست برابر پرسپولیس و تراکتورسازی شده است.

استقلال تهران و پدیده مشهد تا به امروز در مجموع 5بازی برابر هم برگزار کرده که نتیجه آن 4تساوی و یک پیروزی برای آبی‌های تهرانی بوده است. آمار جالب برای پدیده است چرا که تا به امروز موفق به شکست استقلال نشده و فردا در ورزشگاه خانگی خود تلاش خواهد کرد تا به این طلسم پایان بدهد.

از طرفی استقلال هم در مشهد موفق به شکست پدیده نشده و پیروزی آنها در دور رفت با تک گل جابر انصاری در ورزشگاه آزادی رقم خورده است. استقلال در دو دیدار قبلی که پدیده میزبان آن بوده موفق به کسب تساوی شده است و استقلالی‌ها هر چند خسته از دیدار سه روز گذشته برابر الاهلی هستند اما برای بقا در کورس نایب قهرمانی با تراکتورسازی تبریز، نیاز مبرم به پیروزی مقابل شاگردان مهاجری دارند تا سومین شکست متوالی آنها رقم بخورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز