خبرگزاری کار ایران

به بهانه دیدار سپاهان - تراکتورسازی

آمار تمام نبردهای کرانچار - قلعه‌نویی

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۷۸۸

سرمربیان دو تیم تراکتورسازی و سپاهان پیش از این در تیم‌های مختلف با یکدیگر روبرو شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار دو تیم فوتبال سپاهان - تراکتورسازی از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر در اصفهان برگزار می‌شود و در این دیدار شاهد یک تقابل دیگر میان کرانچار و قلعه‌نویی به عنوان سرمربیان دوتیم خواهیم بود. به همین بهانه نگاهی به تقابل‌های گذشته این دو سرمربی می‌پردازیم:

 

پرسپولیس - سپاهان

دوران کوتاه حضور کرانچار در پرسپولیس به وقوع اولین رویارویی این دو سرمربی منجر شد. در نیم فصل نخست لیگ نهم قلعه‌نویی سرمربی سپاهان بود و مقابل پرسپولیس کرانچار قرار گرفت. این بازی در اصفهان برگزار شد و شاگردان قلعه‌نویی با نتیجه 2-1 به پیروزی رسیدند.

 

سپاهان - تراکتورسازی

در لیگ یازدهم قلعه‌نویی به تراکتورسازی پیوسته بود و کرانچار به جای او هدایت سپاهان را بر عهده گرفت. دیدار رفت دو تیم در تبریز برگزار شد و با پیروزی 1-0 تراکتوری‌ها به پایان رسید. ولی در دیدار برگشت در اصفهان شاگردان کرانچار توانستند جبران مافات کرده و با پیروزی 2-1 سه امتیاز این دیدار خانگی را به خود اختصاص دهند.

 

سپاهان - استقلال

قلعه‌نویی لیگ دوازدهم را با استقلال شروع کرد و مقابل کرانچاری قرار گرفت که با قهرمان کردن سپاهان جای پایش را در این تیم محکم کرده بود. قلعه‌نویی توانست در اصفهان سپاهان را با یک گل شکست دهد و دیدار دو تیم در آزادی هم با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در لیگ سیزدهم هم کرانچار چند هفته سرمربی سپاهان بود و در همان چند هفته فرصت رویارویی با استقلال قلعه‌نویی را پیدا کرده و با نتیجه 2-1 پیروز شد.

 

آمار کلی

از 6 رویارویی دو سرمربی تا به اینجا قلعه‌نویی 3 بار و کرانچار 2 بار پیروز شده‌اند و یک دیدار هم به تساوی کشیده است. تیم‌های قلعه‌نویی 7 و تیم‌های کرانچار 6 بار گلزنی کرده‌اند.

ولی تنها دیداری که با شرایط مشابه هفته بیست و نهم میان این دو سرمربی انجام شده که کرانچار در سپاهان و قلعه‌نویی در تراکتورسازی باشند و بازی در اصفهان برگزار شود با پیروزی 2-1 کرانچار همراه بوده است.

باید دید دیدار روز شنبه چه تغییری در آمار بالا ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز