خبرگزاری کار ایران

کار سخت تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۷۶۹

سرخپوشان تبریزی شرایط دشواری در فصل نقل و انتقالات در پیش دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با وجود اینکه تنها 2 هفته تا پایان لیگ برتر باقی مانده است اما مسئولان باشگاه تراکتورسازی هنوز اقدامی برای تمدید قرارداد با بازیکنان خود انجام نداده‌اند و همین موضوع باعث شده چند بازیکن به فکری جدایی از جمع نفرات این تیم بیافتند.

در میان نفرات تراکتورسازی محمد ایرانپوریان، خالد شفیعی، سعید آقایی، مهدی کیانی، محمد ابراهیمی، کرار جاسم، فرزاد حاتمی، لوسیانو ادینیو، محمدرضا اخباری و چند بازیکن دیگر قراردادشان در پایان فصل به اتمام می‌رسد ولی باشگاه هنوز اقدامی برای تمدید قراردادشان انجام نداده است.

 در این میان شنیده می‌شود سعید آقایی با پرسپولیس به توافق رسیده و لوسیانو ادینیو هم رسماً اعلام کرده قصد ندارد فصل آینده در فوتبال ایران فعالیت کند. از طرفی محمدرضا اخباری هم با پایان یافتن دوران خدمت سربازی‌اش به دلیل داشتن قرارداد با سایپا احتمالاً باید از این تیم برود.

به جز این نفرات، محسن بنگر به دلایل انضباطی از تراکتورسازی کنار گذاشته شده است و بعید است شرایط برای بازگشت او به این تیم فراهم شود و به احتمال زیاد در پایان فصل از فهرست این تیم کنار می‌رود.

سینا عشوری هم که در نیم فصل نخست رقابت‌ها با پارگی رباط صلیبی مواجه شد به دلیل ایجاد خالی جالی در فهرست تراکتورسازان برای خرید‌های جدید نامش از فهرست این تیم خارج شده است.

با وجود ممنوعیت فیفا برای تراکتورسازی در پنجره نقل و انتقالات پیش رو از خرید بازیکن جدید، این باشگاه تنها اجازه تمدید قرارداد با نفرات فعلی خود را دارد و از خرید بازیکن جدید منع شده است.

با این شرایط به نظر می‌رسد مسئولان این باشگاه برای فصل نقل و انتقالات و بستن یک تیم مناسب برای لیگ شانزدهم و حضور در رقابت‌های آسیایی با مشکل مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز