خبرگزاری کار ایران

نگاهی به کارنامه رحمتی در رقابت‌های آسیایی

آمار ضعیف گل خورده آقای کلین‌شیت!

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۷۴۸

دروازه‌بان استقلال با وجود تعداد کلین‌شیت‌های بالای خود در رقابت‌های آسیایی، آمار گل‌ خورده جالبی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید مهدی رحمتی، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران در آخرین دیدار آسیایی تیمش مقابل الاهلی دروازه‌اش باز شد تا در ثبت هجدهمین کلین‌شیت خود در مجموع ادوار مختلف این رقابت‌ها ناکام بماند.

رحمتی با وجود در اختیار داشتن رکورد کلین‌شیت در رقابت‌های آسیایی، از نظر تعداد گل‌های خورد آمار چندان جالبی ندارد. دروازه‌بان سابق تیم ملی کشورمان در دو تیم استقلال و سپاهان سابقه حضور در آسیا را دارد.

 

استقلال تهران

 

رحمتی در فصل‌های 90-91 / 91-92 / 92-93 / 94-95 و 95- 96 وظیفه حراست از دروازه استقلال را در رقابت‌های آسیایی داشته است. او در مجموع این 5 فصل 32 بار برای استقلال به میدان رفته است که حاصلش 28 گل خورده است. با وجود ثبت 12 کلین‌شیت در این 32 بازی یعنی رحمتی 28 گل خورده را در 20 بازی تجربه کرده است. ضعیف‌ترین عملکرد رحمتی در بازی‌های آسیایی استقلال مربوط به بازی با الریان در فصل 91-92 است که با تساوی 3-3 به پایان رسید.

 

سپاهان اصفهان

رحمتی در دو دوره حضورش در سپاهان در 3 فصل 83-84/ 88-89 و 89-90 در سپاهان حضور داشت که حاصلش 19 بازی و 16 گل خورده است. رحمتی 5 بار در سپاهان کلین‌شیت کرده است و 16 گل خورده اش مربوط به 11 بازی است. ضعیف‌ترین عملکرد او در رقابت‌های آسیایی نماینده اصفهان مربوط به شکست 2-3 مقابل الوحده در فصل 83-84 بوده است.

 

آمار کلی

رحمتی در مجموع 51 حضور آسیایی خود 17 کلین‌شیت به ثبت رسانده و 44 گل خورده است که این 44 گل در 34 بازی وارد دروازه‌اش شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز