خبرگزاری کار ایران

سودجویان برای تیم شایعه می‌سازند؛

محمدی: صعود ما توام با رکورد شکنی بود

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۵۳۶

هافبک پارس جنوبی که تیمش به لیگ برتر صعود کرده می‌گوید با صعودشان رکوردهای بسیاری را شکسته‌اند.

فرشاد محمدی هافبک راست پارس جنوبی در خصوص شرایط تیمش اظهار کرد: شرایط تیم بسیار خوب است. خدارا شکر برای بازی آخر با بادران و جشن قهرمانی آماده شده‌ایم.

وی افزود: ما با تلاش و هم دلی مقتدرانه به لیگ برتر صعود کردیم و خیلی رکوردها از خودمون به جا گذاشتیم و مطمئن باشید که در لیگ برتر هم حرف‌هایی برای گفتن داریم.

محمدی در واکنش به فروش امتیاز پارس جنوبی تاکید کرد:  اینا شایعاتی هستند که برخی سودجویان آن‌ها را به وجود می‌آورند. آقای رضاییان قویا اعلام کردن که به هیچ عنوان قصد فروش تیم را ندارند چون با سختی و تلاش بسیار و حمایت همه جانبه مردم جم ما موفق به صعود شدیم.

وی افزود: خدارا شکر تیم ما از نظر مالی شرایط بسیار خوبی دارد و آقای رضاییان و آقای یوسفی همه جوره از این تیم حمایت می‌کنند. 

هافبک پارس جم جنوبی در پایان در رابطه با ماندن در این تیم عنوان کرد:  این فصل در تیم خوب پارس جنوبی سال خیلی خوب را داشتم  و مردم خوب جم به خوبی از ما حمایت کردند. انشاالله در پایان مسابقات در این مورد تصمیم گیری می‌کنم. از زحمات شبانه روزی آقای تارتار و آقای رضاییان و حمایت مردم خوب جم تشکر می‌کنم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز