خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان آسیا؛

توقف آبی‌های خوزستان برابر الفتح

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۲۸۶

شاگردان پورموسوی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته با نتیجه 1بر1 برابر الفتح متوقف شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، از سری رقابت‌های گروهی لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته الفتح عربستان در قطر میزبان استقلال خوزستان، نماینده ایران بود که این دیدار با نتیجه 1 بر 1 به پایان رسید.

این بازی که بسیار پر برخورد و خشن برگزار شد تا دقیقه 85 گلی در برنداشت. در این بازی 21 اخطار از سوی داور به دو تیم داده شد که سهم الفتح 12 و سهم استقلال خوزستان 9 اخطار بود. تنها کارت زرد این دیدار هم سهم فرشاد سالاروند بود که در دقیقه 78 دریافت کرد.

در دقیقه 66 الزقان برای الفتح به میدان آمد که همین بازیکن در دقیقه 85 اولین گل این دیدار را به ثمر رساند. 

در دقیقه 79 نیز سلمان بحرانی به جای علایی وارد زمین شد و گل تساوی این دیدار را دردقیقه 91 وارد دروازه الفتح کرد. این دیدار با دو گل بازیکنان تعویضی بازی و با نتیجه مساوی به پایان رسید.

استقلال خوزستان که شانس صعود به مرحله بعد را دارد با 8 امتیاز پس از لخویای قطر در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارد. 

استقلال خوزستان با توجه به مشکلات متعدد که در این دو هفته با آن دست به گریبان بود و انتظار می‌رفت تا روحیه ضعیف شده بازیکنان یارای مقابله با حریفان آسیایی و داخلی را نداشته باشد اما تا اینجای کار خوب ایستادگی کرده و هم در دیدار لیگ برتر موفق به پیروزی شد و هم الفتح را در لیگ قهرمانان آسیا متوقف ساخت. 

بازیکنان استقلال خوزستان همچنان به عشق مردم اهواز پا به توپ شده و به میدان می‌آیند اما این بدان معنی نیست که مشکلات مالی آنها برطرف شده و مسوولان بدهی مالی دو ساله خود را با آن‌ها تسویه کرده‌اند.

باید دید پیش از دست به جیب شدن هواداران خوزستانی برای کمک مالی به تیم مورد علاقه‌شان، مسوولان بانک ملی که ادعای مالکیت بر تیم را دارند چه اقدامی خواهند کرد و آیا این تیم برای سال آینده باقی خواهد ماند یا منحل می‌شود؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز