خبرگزاری کار ایران

اولین شکست جیانگسو در لیگ قهرمانان‌ آسیا

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۲۷۰

بازی‌های هفته پنجم در گروه‌های G و H لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد. ترمز پیروز‌ی‌های متوالی تیم جیانگسوی چین سرانجام در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا کشیده شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، اولین بازی گروه G دیروز سه‌شنبه به میزبانی سوون سامسونگ کره‌جنوبی از تیم کاوازاکی ژاپن برگزار شد که تیم کره‌ای شکست یک بر صفر خانگی را پذیرا شد.

در بازی دوم گروه G لیگ قهرمانان آسیا نیز تیم گوانگ‌ژوی چین در زمین تیم ایسترن هنگ‌کنگ به برتری توفانی 6 بر صفر رسید. در جدول رده‌بندی گروه G تیم گوانگ‌ژوی چین با 9 امتیاز صدرنشین است. تیم‌های سوون سامسونگ کره‌جنوبی، کاوازاکی ژاپن و ایسترن هنگ‌کنگ هم به ترتیب با امتیازهای 8، 7 و یک در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

دیروز بازی‌های گروه H نیز برگزار شد. در نخستین بازی این گروه، تیم اوزاکای ژاپن به عنوان قعرنشین گروه H میزبان آدلاید یونایتد استرالیا بود که این رویارویی پرگل با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید. این نتیجه امید‌های تیم استرالیایی را برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا احیا کرد.

در دومین بازی این گروه تیم جیانگسوی چین میزبان ججو یونایتد کره‌جنوبی بود و با نتیجه 2 بر یک از میهمان خود شکست خورد. جیانگسوی چین که تا پیش از این دیدار با 4 پیروزی متوالی به عنوان اولین تیم صعودکننده به جمع 16 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا معرفی شده بود، با این شکست عجیب خانگی به تیم کره‌ای برای صعود کمک شایانی کرد.

در جدول رده‌بندی گروه H تیم جیانگسوی چین با 12 امتیاز صدرنشین است. تیم‌های ججو یونایتد کره جنوبی، آدلاید یونایتد استرالیا و اوزاکای ژاپن نیز به ترتیب با امتیازهای 7، 5 و 4 رتبه‌های دوم تا چهارم را در اختیار دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز