خبرگزاری کار ایران

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

شکست غیر منتظره جیانگسو/برتری پرگل شاگردان اسکولاری

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۱۸۱

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق امروز با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد.

به گزارش ایلنا،هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق امروز ادامه پیدا کرد.

از گروه H جیانگسوی چین میزبان ججو یونایتد کره جنوبی بود و در پایان با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد.در اولین بازی امروز این گروه نیز تیم‌های اوزاکای ژاپن و آدلاید یونایتد استرالیا به تساوی 3 - 3 بسنده کرده بودند.

در جدول رده‌بندی گروه H تیم جیانگسوی چین با 12 امتیاز صدرنشین است. تیم‌های ججو یونایتد کره جنوبی، آدلاید یونایتد استرالیا و اوزاکای ژاپن نیز به ترتیب با امتیازهای هفت، پنج و چهار رتبه‌های دوم تا چهارم را در اختیار دارند.

از گروه G گوانگژو چین میهمان ایسترن هنگ کنگ بود و با نتیجه پرگل 6 بر صفر به پیروزی رسید.در دیگر دیدار  این گروه سوون سامسونگ کره‌جنوبی در خانه به مصاف کاوازاکی ژاپن رفت و در پایان نتیجه را یک به صفر واگذار کرد.

جدول رده‌بندی گروه G تیم گوانگژوی چین با 9 امتیاز صدرنشین است. تیم‌های سوون سامسونگ کره‌جنوبی، کاوزاکی ژاپن و ایسترن هنگ‌کنگ هم به ترتیب با امتیازهای هشت، هفت و یک در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز