خبرگزاری کار ایران

نمایش امیدوار کننده شاگردان برانکو

الهلال 0 - پرسپولیس 0 ؛ همه چیز به اما و اگر کشید

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۹۹۱

پرسپولیس علی رغم بازی قابل قبول مقابل الهلال به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکرد.

به گزارش ایلنا،پرسپولیس از دیدار برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط به مصاف  الهلال عربستان رفت.شاگردان برانکو با 5 امتیاز در رده سوم جای گرفته‌اند و برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود ،در مقابل الهلال نیاز به برد دارند.

گزارش لحظه به لحظه ایلنا از این دیدار را بخوانید:

داور:مهند قاسم، محمد علی و واثق مدال از عراق

کارت زرد:محمد جهفالی(5)،محمد البورایک(27)،الخیبری(51) از الهلال

کارت قرمز:-

گل:-

ترکیب الهلال عربستان:

عبدالله معیوف، محمد البریک، اسامه هوساوی، عبدالله حافظ، محمد جحفلی، سلمان الفرج، عبدالملک خیبی، کارلوس ادواردو، نیکولاس میلسی، نواف عابد و عمرالخریبین.

سرمربی: رامون دیاز

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، محسن مسلمان، علی علیپور و مهدی طارمی

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

دقایق حساس:

دقیقه 7: پاس عمقی محسن مسلمان برای علیپور درون محوطه جریمه با شارژ مدافع الهلال همراه شد ، اما داور از این صحنه که توسط اوساما شکل گرفته بود گذشت.

دقیقه 36: ارسال دیدنی علیپور به روی دروازه،با ضربه طارمی همراه شد که این توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه الهلال به بیرون رفت.

دقیقه 38: شوت از راه دور کارلوس ادواردو به شکلی خطرناک از کنار دروازه بیرانوند راهی اوت شد.

دقیقه 51:حرکت پا به توپ صادق محرمی از جناح راست و ارسال زیبای این بازیکن، با اشتباه دروازه بان الهلال  در آستانه ورود به دروازه از روی خط برگشت داده شد. 

دقیقه 62:ارسال ماهینی به روی دروازه الهلال،با ضربه بد طارمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 66: موقعیت فوق العاده برای پرسپولیس در ضدحمله با پاس پشت مدافع از سوی امیری برای طارمی و ضربه این مهاجم همراه شد که دروازه بان الهلال این موقعیت را راهی کرنر کرد.

دقیقه 72:با ضد حمله خطرناک بازیکنان الهلال،خریبین در موقعیت تک به تک قرار گرفت که ضربه چیپ این بازیکن از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 84: حرکت پا به توپ مهدی طارمی درون محوطه جریمه و پاس او به علی علیپور با ضربه پای چپ این مهاجم راهی به دروازه نیافت و شانس رسیدن به گل را از پرسپولیس گرفت.

دقیقه 85: حرکت پا به توپ فرشاد احمدزاده و شوت دیدنی او از پشت محوطه جریمه با مهار دروازه بان الهلال همراه شد و سرخپوشان از رسیدن به گل ناکام ماندند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز