خبرگزاری کار ایران

غیبت 5 ستاره الهلال برابر پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۹۳۱

الهلال عربستان رقیب پرسپولیس در بازی امشب 5 بازیکن خود را نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بنا بر اعلام سایت رسمی باشگاه الهلال 5 بازیکن این تیم به دلیل مصدومیت و بیماری مصاف امشب با پرسپولیس را از دست داده‌اند.

در خبر سایت الهلال آمده است: یاسر القحطانی، یاسر الشحرانی، سالم الدوساری و مجاهد المنیع بازیکنان مصدوم این تیم هستند که به همراه کاروان الهلال راهی مسقط نشدند ضمن اینکه محمد الشلهوب ستاره میانه میدان این تیم هم به دلیل بیماری و عفونت داخلی از معده و روده مصاف دوشنبه شب را از دست داده است.

البته از بین این 5 بازیکن سالم الدوساری مدت‌هاست مصدوم است و حتی در بازی رفت حاضر نبود. تنها بازیکن مهم و فیکس آبی‌های ریاض که در بازی رفت هم به میدان رفت یاسر الشهرانی ملی‌پوش است و سه گزینه دیگر نیمکت‌نشین هستند.

از طرفی غیبت محمد شلهوب هافبک باتجربه الهلال سر و صدای زیادی در رسانه‌های عربستانی به راه انداخته است. در حالی که باشگاه تاکید کرده شلهوب به خاطر مشکل سلامتی به عمان نرفته اما روزنامه الریاضیه به نقل از منابع آگاه و نزدیک به تیم خبر داده که این غیبت به خاطر اختلافاتی است که در الهلال وجود دارد. این روزنامه اعلام کرده شلهوب به خاطر نیمکت‌نشینی از دست «رامون دیاز» سرمربی این تیم دلخور و ناراحت است؛ بخصوص اینکه این بازیکن اعتقاد دارد از نظر فنی و بدنی در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد.

ناراحتی شلهوب به قدری است که وی حتی در پایان بازی با الشباب که منجر به قهرمانی الهلال شد، با یکی از دوستان نزدیکش ورزشگاه را ترک کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز