خبرگزاری کار ایران

بهترین گلزنان این فصل چمپیونز لیگ چه کسانی هستند؟

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۹۱۳

در میان 5 گلزن برتر این رقابتها تنها یک تن در دور نیمه‌نهایی حضور دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، چهار تیم رئال مادرید، اتلتیکو مادرید، آاس موناکو و یوونتوس چهار تیم مرحله‌ی پایانی لیگ قهرمانان را تشکیل می‌دهند.

این در حالی است که تنها یک بازیکن از این سه تیم در میان 5 گلزن برتر لیگ قهرمانان قرار دارد و آن کسی نیست به جز کریستیانو رونالدو که با 7 گل زده و به دلیل دقایق بازی بیشتر در رده‌ی پنجم قرار دارد. وی تا پیش از بازی با بایرن مونیخ تنها 2 گل به ثمر رسانده بود، اما در دو بازی رفت وبرگشت در برابر باواریایی‌ها 5 بار دروازه‌ی این تیم را باز کرد تا به مکان پنجم صعود کند. با توجه به اینکه رئال اگر به فینال هم صعود کند با دو تیم تدافعی اتلتیکو مادرید و یوونتوس مصاف می‌دهد سخت می‌توان شانسی برای رونالدو در جهت کسب عنوان آقای گلی این رقابت‌ها متصور بود.

در صدر جدول لیونل مسی، رقیب رونالدو، قرار دارد که 11 گل در این بازیها به ثمر رسانده است. بارسلونا در مرحله‌ی یک چهارم با قبول شکست در برابر یوونتوس از دور رقابتها کنار رفت تا مسی در عدد 11 متوقف شود.

در مکان دوم جدول ادینسون کاوانی قرار دارد که در این فصل 44 گل در تمامی بازی‌های پاری سن ژرمن به ثمر رسانده است. کاوانی در این بازی‌ها 8 گل زده و بالاتر از لواندوفسکی‌ای است که 8 گل زده و دقایق بیشتری بازی کرده است.

در مکان چهارم هم اوبامیانگ، مهاجم دورتموند، قرار دارد که تیم او هم از بازی‌ها کنار رفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز