خبرگزاری کار ایران

کسر امتیاز، رقیب استقلال را روی گسل قرار داد

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۸۱۸

تیمی که برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش می‌کرد با محرومیتی که فیفا برای آن در نظر گرفت، خیلی زود قافیه را به حریف واگذار کرد و گرفتار حواشی شد که مشخص بود او را از پا در خواهد آورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی تبریز در روزهایی که برخی بازیکنان موثر خود را از دست داده بود، با محرومیت فیفا از نقل و انتقال نیم‌فصل و پایان فصل روبه‌رو شد و نتوانست از بازیکنان جذب شده استفاده کند و در عین حال همواره سایه کسر امتیاز نیز بالای سر آن بوده و هست. حالا خبرهای تازه‌ای درباره کسر امتیاز از تراکتورسازی به گوش می‌رسد. 

مصطفی آجرلو در این باره اظهار کرد: باشگاه تراکتورسازی در حال حاضر با حدود 12 شکایت خارجی روبه‌رو شده است. توانسته‌ایم جلوی سه پرونده را بگیریم اما هنوز خطر کسر امتیاز ما را تهدید می‌کند.

وی افزود: در حال مدیریت کردن پرونده‌های خارجی‌ها هستیم و امیدوارم به نتیجه خوبی برسیم. به صورت مداوم برای پرونده‌های فیفا جلسه برگزار می‌شود. اگر به خاطر همه این شکایت‌های خارجی از ما امتیاز کسر شود، 72 امتیاز از ما کسر خواهد شد.

آجرلو در رابطه با بدهی های دیگر باشگاهش خاطر نشان کرد: باشگاه تراکتورسازی به برخی هتل‌ها و شرکت‌های هواپیمایی مختلف نیز بدهکار است. مجموعا نزدیک به ٤ میلیارد بدهی داریم و حدود ٢ میلیارد هم تا حالا پرداخت شده است.

حرف‌های آجورلو با توجه به جدیتی که فیفا در برخورد با پرونده‌های مالی دارد، جدی به نظر می‌رسد اما مشخص نیست چرا زخم چندین ساله بدهی باشگاه تراکتورسازی، در یک سال گذشته سرباز کرده و این تیم را به وضعیت بحرانی رسانده است. این وضعیت باشگاه تراکتورسازی بعد از مدیریت یکساله مدیر جدید است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز