خبرگزاری کار ایران

دو رکوردی که مسی با نابود کردن رئال از خود بر جای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۷۴۲

مسی با درخشش در بازی دیشب از دی‌استفانو گذشت و آمار حیرت‌انگیزی از خود بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، لیونل مسی با دو گلی که در ال‌کلاسیکوی دیشب به ثمر رساند موفق شد دو رکورد تاریخی از خود بر جای بگذارد. بارسلونا شب گذشته رئال را در سانتیاگو برنابئو 3-2 شکست داد.

مسی موفق شد با دو گلی که زد پانصدمین گل خود را برای بارسلونا به ثمر برساند. وی تاکنون موفق شده 343 گل در 377 بازی لالیگا، 43 گل در 61 بازی کوپا دل ری، 94 گل در 115 بازی لیگ قهرمانان اروپا و 12 گل در سوپرجام اسپانیا، 5 گل در جام باشگاه‌های جهان و 3 گل در سوپرجام اروپا به ثمر رساند تا در مجموع در 577 حضورش با پیراهن بارسلونا 500 گل به ثمر رسانده باشد.

رکورد دیگری که مسی از خود بر جا گذارد مربوط به گلزنی در ال‌کلاسیکو است. این بازیکن آرژانتینی پیشتر 21 گل در ال‌کلاسیکو زده بود و بهترین گلزن این مسابقات بود. با این حال، او در ال‌کلاسیکوهایی که در لالیگا انجام شده‌اند با دی‌استفانو، بازیکن افسانه‌ای رئال مادرید، برابر بود. هر دو 14 گل در لالیگا زده بودند و با دو گل بازی دیشب مسی 16 گله شد و این رکورد را هم از آن خود کرد. مسی در مجموع 23 گل به رئال مادرید زده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز