خبرگزاری کار ایران

کولاکوویچ وعده اعلام لیست داد؛

در انتظار سورپرایز در لیست تیم ملی والیبال

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۵۶۶

سرمربی تیم ملی والیبال در حاشیه تمرینات ملی پوشان ایرانی گفت: در چند روز آینده برای 18 بازیکن لیک جهانی تصمیم گیری خواهم کرد که کار بسیار مشکلی است زیرا بازیکنان در شرایط خوب و یکسانی هستند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال افزود: از اصحاب رسانه که اینقدر با دقت تمرینات تیم ملی والیبال را پیگیری می‌کنند، تشکر می‌کنم.
وی با بیان اینکه از سطح تمرینات برگزار شده راضی هستم، گفت: دو هفته از تمرینات به اتمام رسیده و وارد هفته سوم شدیم. در شروع هفته سوم مصدومیت‌های آنچنانی نداریم که نشان از آمادگی بازیکنان برای تمرینات دارد.
سرمربی تیم ملی والیبال با یادآوری اینکه گروه دوم تمرینات خود را یک هفته دیرتر شروع کرده است، گفت: این بازیکنان در شرایط خوبی بسر می‌برند. تمرینات به سختی پیگیری می‌شود و روزانه در دو نوبت صبح و عصر به مدت 6 ساعت تمرین می‌کنیم که برای لیگ جهانی آماده شویم.
وی در پاسخ به این سئوال که ترکیب تیم ملی والیبال برای لیگ جهانی چه زمانی مشخص می شود، گفت: در چند روز آینده برای 18 بازیکن لیک جهانی تصمیم گیری خواهم کرد که کار بسیار مشکلی است زیرا بازیکنان در شرایط خوب و یکسانی هستند.
کولاکوویچ تصریح کرد: فعلا در دو گروه تمرینات تیم ملی انجام می‌شود اما در دو سه روز آینده تمرینات یک گروهی خواهد شد و بازیکنان نهایی مشخص می‌شوند.
تیم ملی والیبال ایران در سال جاری در چهار رویداد لیگ جهانی، قهرمانان قاره‌ها، قهرمانی آسیا و انتخابی جهان شرکت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز