خبرگزاری کار ایران

امامی‌فر: پرسپولیس برای لیگ برتر بسته شده نه برای آسیا/ مراسم تقدیر از "هانی" به پیشنهاد پژمان نوری برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۵۳۱

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس عقیده دارد این تیم به شکلی بسته شده که برای موفقیت در آسیا شرایط مناسبی ندارد.

علیرضا امامی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص شرایط پرسپولیس برای رویارویی با الهلال اظهار داشت: با توجه به نبودن 2 مهره اصلی خط دفاعی پرسپولیس این تیم کار سختی مقابل الهلال خواهد داشت و باید دید برانکو چه تصمیمی برای ساختار دفاعی تیمش در این بازی خواهد گرفت.

وی افزود: پرسپولیس نباید در این دیدار دست به بازی ریسکی بزند چرا که ممکن است پشیمانی به بار بیاورد. به نظرم برای محکم کردن ساختار دفاعی نیاز است سرخپوشان تغییر سیستم داده و با دو هافبک دفاعی وارد زمین شوند تا ضعف ساختار دفاعی این تیم در نبود سیدجلال و انصاری پر شود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه چرا پرسپولیس فقط 2 مدافع میانی تخصصی در لیست خود دارد گفت: از روز اول هم گفته بودم این تیم برای نتیجه‌گیری و موفقیت در لیگ برتر بسته شده و مناسب نتیجه‌گرفتن در آسیا نیست. ولی اگر خدا خواست و توانستند صعود کنند باید تیم برای ادامه این رقابت‌ها تقویت شود.

امامی‌فر در ادامه یادآور شد: الهلال تیم قدرتمندی است و در خط حمله و کناره‌های خود بازیکنان خطرناکی در اختیار دارد که باید از آنها مراقبت شود. به نظرم نتیجه گرفتن در این دیدار دور از دسترس نخواهد بود.

وی  در توضیح مراسمی که در مدرسه هانی نوروزی برای او گرفته شد عنوان کرد: این مراسم با پیشنهاد پِژمان نوری انجام شد. فرزند پژمان هم در همان مدرسه هانی درس می‌خواند و پژمان پیشنهاد داد از او در مدرسه تقدیر شود و آقای دست‌نشان و مسئولان خونه‌به‌خونه هم از این پیشنهاد استقبال کردند.

امامی‌فر ادامه داد: خدا را شکر مراسم خوبی بود تا حدودی توانست تلخی اتفاقات جشن قهرمانی پرسپولیس را از دل فرزند مرحوم هادی نوروزی در بیاورد و امیدوارم مسئولان پرسپولیس هم مراسم دیگری برگزار کنند تا اتفاق جشن قهرمانی به کل فراموش شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز