خبرگزاری کار ایران

اجبار برای مهاجم سرخپوشان؛ باید گل بزنی آقای علیپور!

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۵۲۲

مهاجم قائمشهری پرسپولیس در 3 بازی قبلی این تیم در لیگ گلزنی کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علی علیپور، مهاجم قائمشهری پرسپولیس، موفق شده در سن 22 سالگی و در حالی که نفرات هجومی سرشناسی در ترکیب قرمزها حضور دارند به ترکیب اصلی راه پیدا کند.

علیپور که در این فصل بیشتر به عنوان بازیکن جایگزین به میدان فرستاده می‌شد آخرین بار در شکست پرسپولیس در برابر صنعت نفت به عنوان جانشین وارد زمین شد.

او در بازی برابر پیکان، الریان، ماشین‌سازی و پدیده به صورت ثابت بازی کرد و جالب اینکه موفق شد به سه تیم ایرانی گل بزند - از جمله گل دقیقه‌ی 1 به ماشین‌سازی که سرخ‌ها را به سوی قهرمانی هدایت کرد.

حالا در بازی برابر الهلال که پنجمین بازی گروهی قرمزها است پرسپولیس بیش از پیش به او نیاز دارد. چرا که:

1. آنها چند مهره‌ی کلیدی خود را در اختیار ندارند: رفیعی، حسینی و انصاری.

2. تمام تمرکز عربستانی‌ها بر مهار امیری و طارمی معطوف شده است و شاید این فضا را برای علیپور مهیا کند.

3. این مهمترین بازی سال پرسپولیس است و در حکم مرگ و زندگی است. تکلیف تیم‌های صعودکننده‌ی گروه در این دیدار روشن خواهد شد.

علیپور در آخرین بازی‌های لیگ برای پرسپولیس گل زده و حالا خیز برداشته تا در آخرین بازی‌های گروهی لیگ قهرمانان هم گلزنی کند. گلزنی در این دیدار آینده‌ی علیپور را تغییر خواهد داد. او باید گل بزند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز