خبرگزاری کار ایران

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

کار سخت شاگردان حسینی برابر مارادونای آسیا

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۴۷۹

نماینده فوتبال کشورمان در دیداری دشوار میزبان العین امارات خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته پنجم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:30 فردا در ورزشگاه فولادشهر میزبان العین خواهد بود.

این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که دوتیم برای صعود و در رقابت‌ با یکدیگر به دنبال کسب هر 3 امتیاز مسابقه هستند.

با توجه به اینکه تیم چهارم این گروه یعنی بنیادکار تاکنون هیچ امتیازی از 4 دیدار گذشته خودش بدست نیاورده و سقوط کننده زودهنگام این رقابت‌ها لقب گرفته است نمی‌تواند دردسر زیادی برای الاهلی عربستان در دیدار این هفته ایجاد کند و نماینده فوتبال عربستان با پیروزی در این دیدار صعود خود را مسجل کرده و احتمال سرگروهی خود را هم افزایش می‌دهد.

بنابراین می‌شود گفت هر تیمی که در دیدار ذوب‌آهن العین پیروز شود صعود خودش را به مرحله بعد تا حد زیادی قطعی خواهد کرد.

 دیدار رفت  دو تیم که در امارات برگزار شد با تساوی 1-1 به پایان رسید و این موضوع نشان می‌دهد ذوب‌آهن شانس زیادی برای کسب 3 امتیاز این مسابقه دارد.

البته با توجه به 7 امتیازی بودن ذوب‌آهن در برابر العین 6 امتیازی، نتیجه تساوی هم برای نماینده کشورمان بد نخواهد بود ولی شاگردان حسینی باید حواسشان به بازی دشوار هفته آخر مقابل الاهلی که از امتیاز میزبانی هم برخوردار است (البته در کشور بی‌طرف) باشد چرا که حساب کردن روی امتیازات بازی آخر می‌تواند برای شاگردان حسینی پشیمانی به بار بیاورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز