خبرگزاری کار ایران

نیک نفس در گفتگو با خبرگزاری ایلنا؛

دربی خوزستان؛ حساس اما بی تاثیر در جدول لیگ

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۴۷۲

بازیکن صنعت نفت آبادان حساسیت دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان را تنها در حد یک دربی دانست و این بازی را در جدول رده بندی بی تاثیر خواند.

زبیر نیک نفس بازیکن صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دربی خوزستان اظهار کرد: بازی تنها حساسیت دربی دارد و دیگر حساسیت جدولی برای ما و فولاد ندارد. به دلیل نبودن استرس برای هر دو تیم فکر می‌کنم بازی خوبی باشد و دو تیم فقط برای پیروزی و به خاطر شادی هواداران به میدان خواهند آمد.

وی افزود: پیشبینی برای برد و باخت بازی نمی‌توان کرد. بازی رفت هم فولاد اتفاقی برنده شد. ما همه تلاشمان را برای برد خواهیم کرد و امیدواریم که ما برنده این میدان باشیم.

نیک نفس با اشاره به گلزنی‌اش برابر سایپا درباره این تیم گفت: بازی با سایپا بازی خوبی بود و استرس سقوط از لیگ کاملا بر بازی هر دو تیم حاکم بود. ما از موقعیت‌ها استفاده کردیم و بازی را پیروز شدیم. سایپا تیم خوبی است اما ما در آن بازی بهتر بازی کردیم.

وی در رابطه با پرسپولیس خاطر نشان کرد: پرسپولیس قوی ترین تیم این فصل بوده و درباره برد ما برابر این تیم می‌شود گفت آن روز،‌ روز ما بود و توانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم. بعضی روزها شانس با تیم یار نیست اما در برخی بازی‌ها روز آن تیم محسوب می‌شود و بازی برابر پرسپولیس روز ما بود.

بازیکن صنعت نفت با اشاره به اتمام قراردادش با این تیم تصریح کرد: قرارداد من با صنعت نفت یک ساله بود و تا پایان فصل تمام می‌شود. هنوز پیشنهاد یا صحبتی در خصوص تمدید قرا داد از سوی مسوولان باشگاه نداشتم اما دوست دارم بازهم در خوزستان بمانم.

وی در ادامه از وضعیت فعلی تیم در لیگ اینطور گفت: خطر سقوط به دسته یک دیگر برای تیم ما وجود ندارد و در لیگ خواهیم ماند. سعی می‌کنیم این دو بازی را هم ببریم و فصل را با دلخوش به پایان برسانیم.

نیک نفس در پایان در خصوص مربی‌گری فیروز کریمی اظهار کرد: من خیلی درباره ایشان از بازیکنان شنیده بودم و همه از ایشان به عنوان مربی خیلی خوب یاد می‌کردند. امسال این افتخار نصیبم شد تا به عنوان شاگرد در خدمتشان باشم. آقا فیروز مربی فنی و خوبی است و فوتبال را خوب می‌فهمدو امیدوارم بتوانم بازهم در کنارش بازی کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز