خبرگزاری کار ایران

آخرین اظهارنظر در خصوص تغییر مدیران استقلال و پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۳۴۱

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش به تغییر در مدیریت دو باشگاه‌ استقلال و پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، با دستور وزیر ورزش سابق، محمود گودرزی، سال گذشته مدیران دو تیم پرطرفدار ایرانی پایتخت انتخاب شد و اعضای هیئت مدیره هم کار خود را زیر نظر مدیران جدید آغاز کردند.

مدیریت استقلال و پرسپولیس تا به امروز  با اشکال‌هایی هم روبه‌رو بوده و با توجه به مشکلات مالی که برای هر دو تیم به وجود آمد؛ استقلال از سوی فیفا به دلیل بدهی‌های مالی زیاد از نقل و انتقالات زمستانی در فصل جاری محروم شد و پرسپولیس برای پرداخت بدهی‌های سابق خود مجبور به دریافت کمک‌های مردمی شد.

این اتفاقات باعث شد تا هواداران این دو تیم خواستار تغییراتی در تیم مدیریتی سرخابی‌های پایتخت شوند، دکتر داورزنی امروز در گفت‌وگویی اعلام کرد: الان بحثی در این مورد وجود ندارد. همواره وزارت ورزش به  انتظاراتی که مردم دارد عمل می‌کند. تیم‌های ایرانی درگیر مسابقات  آسیایی هستند و مطرح شدن این موضوع الان درست نیست. همواره وزارت ورزش در مورد مجموعه باشگاه‌ها یک مسئولیت کلی دارد و برای این دو باشگاه این مسئولیت ویژه‌تر است و باید انتظارارت هواداران برآورده شود و وزارت ورزش نیز در حال حاضر این کار را به خوبی انجام داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز