خبرگزاری کار ایران

خبر خوش معاون وزیر ورزش و جوانان/ طلسم ورود بانوان به ورزشگاه می‌شکند

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۳۴۰

معاون وزارت ورزش و جوانان از تلاش‌ برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یکی از مواردی که در ورزش ایران همیشه سوژه بحث و اختلاف نظر بوده است موضوع ممنوعیت حضور بانوان در ورزشگاه‌ها برای تماشای مسابقات بوده است.

مسئله‌ای که مورد مطالبه عده زیادی از بانوان علاقه‌مند به رشته‌های ورزشی مختلف از جمله فوتبال در کشورمان بوده است.

در سال‌های اخیر تحرکات زیادی برای رفع این ممنوعیت انجام شده است ولی هیچکدام در نهایت به نتیجه نرسیده است.

در سال‌های اخیر اجازه ورود بانوان به سالن برای ورزش‌هایی مثل والیبال داده شده است ولی اینکار حواشی زیادی به همراه داشته که در مقاطعی با مشکل مواجه شده و این مجوز موقتاً لغو شد و مجدداً داده شد و شاید این تمرینی باشد برای باز شدن راه بانوان به ورزشگاه‌های بزرگ‌تر مثل فوتبال.

محمدرضا داورزنی، معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در صحبت‌هایی در این خصوص اظهار داشت: نهایت سعی ما این است که شرایطی را به لحاظ کلی فراهم کنیم تا زنان بیشتری در سالن باشند. تلاش کردیم مجموعه سالن 12 هزار نفری ورودی و خروجی و سرویس بهداشتی مجزا داشته باشد اما در تلاشیم شرایطی باشد تا امکاناتی باشد تا شرایط حضور خانواده‌ها فراهم باشد و به راحتی از طریق اینترنت بلیط تهیه کنند و شرایط مد نظر فدراسیون جهانی فراهم شود.

وی افزود: بعضا اتفاقاتی می‌افتد که نه درحوزه اختیارات وزارت ورزش است و نه فدراسیون ولی تعامل بین ما و نیروی انتظامی وجود داشته تا شرایط برای حضور خانواده‌های بیشتری فراهم باشد.امیدوارم روزی برسد که امکانات فیزیکی به گونه‌ای باشد که خانواده‌های زیادی در سالن حاضر شوند.

با این حال باید دید در نهایت برای این مسئله لاینحل و همیشگی چاره‌ای اندیشیده می‌شود یا قوانین تماشای فوتبال و سایر ورزش‌ها با ممنوعیت‌های فعلی ادامه می‌یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز