خبرگزاری کار ایران

وعده‌ی داور الکلاسیکو به رئال و بارسلونا

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۲۲۴

الخاندرو خوسه هرناندس هرناندس، داور ال‌کلاسیکو گفته هدفش این است که کمترین اشتباهات را در این دیدار داشته باشد.

به گزارش ایلنا،  او امیدوار است که هیچ اشتباه سرنوشت‌سازی از سوی داوران سر نزند.
رئال مادرید صدرنشین میزبان بارسلونا، تیم دوم جدول است. در چنین مسابقاتی، توجه ویژه‌ای به داور می‌شود و بسیار پیش می‌آید که طرفداران تیم‌های بازنده، داور را مقصر بدانند. هرناندس هرناندس و دستیارانش در کلاسیکو سال گذشته هم داور بودند، دیداری که مادرید آن را در نوکمپ دو بر یک برد. آن بازی جنجال زیادی نداشت، هرچند که این داور در این فصل یک بار طرفداران بارسلونا را بسیار آزرده است. او در جریان تساوی این تیم در خانه رئال بتیس، در یک صحنه که توپ از خط دروازه بتیس رد شد، آن را گل اعلام نکرد.
این داور گفته است: «ما پس از آن کلاسیکو، بازی را دوباره تماشا و تحلیل کردیم. پس از هر بازی باید اشتباهاتتان را بررسی کنید. همیشه هم اشتباه وجود دارد. ما اشتباهات را مطالعه می‌کنیم تا آنها را تکرار نکنیم یا احتمال تکرارشان را به حداقل برسانیم. برای من مایه افتخار است که در عرض یک سال، دو بار داور کلاسیکو می‌شوم. از چنین تجربه‌ای تنها می‌توان لذت برد و باید امیدوار بود که تیم برتر پیروز شود، و از همه بالاتر، دلیل پیروزی تیم برنده این دیدار اشتباه ما نباشد.»
ویکتور کاسای، داور دیدار رئال مادرید و بایرن مونیخ اشتباهات بسیاری داشت و طرفداران بایرن بسیار از دست او خشمگین هستند.
 آنها بر این باورند که اخراج آرتورو ویدال اشتباه بود، ضمن آنکه دو گل کریستیانو رونالدو هم آفساید بود. هرناندس هرناندس می‌گوید: «آن بازی را دیدم. من هم ممکن است اشتباه کنم. گاهی عملکرد بهتری دارید و گاهی هم عملکردتان بدتر است اما رزومه کاسای و سطح کار او را نباید زیر سوال برد. شما می‌توانید انتقاد کنید اما باید احترام بگذارید.»
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز