خبرگزاری کار ایران

هافبک پدیده بعد از شکست ۴ گله؛

پرسپولیس با همین کادرفنی 4 قهرمانی دیگر خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۱۵۹

بازیکن پدیده که تیمش با نتیجه پرگل برابر پرسپولیس نتیجه را واگذار کرد، سرخ‌پوشان را از لحاظ فنی بسیار قوی دانست.

کریم احمدی بازیکن پدیده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی برابر پرسپولیس اظهار کرد: همان طور که پیش‌بینی کرده بودیم بازی با پرسپولیس بازی سختی بود. ما مطمئن بودیم مقابل تماشاگران این تیم کار سختی خواهیم داشت. تیم ما در حرف توانایی بالایی داشت اما پرسپولیس در عمل برتر از ما بود.

وی افزود: پرسپولیس همه کارهایش روی اصول است و با همین کادر و برنامه ریزی می‌تواند تا 4 لیگ دیگر را قهرمان شود. بچه‌های ما همه قبلا هم جلوی تماشاگران زیاد، بازی کرده بودند و تحت تاثیر جو ورزشگاه نبودند. اما پرسپولیس بسیار سرحال و با انگیزه بود.

احمدی در رابطه با رمز موفقیت تیم پرسپولیس خاطر نشان کرد: برای موفقیت یک تیم مدیریت، کادر فنی و بازیکنان همه دخیل هستند اما اگر وارد جزئیات شویم بدنه پرسپولیس از لحاظ آمادگی در کشور حرف اول را می زند. این تیم تمام تلاش خود را کرده و به بهترین نحو آماده شده است.

وی با اشاره به بازی‌های پیش‌روی پدیده تصریح کرد: ما از اول فصل که قرعه تیم را دیدیم می‌دانستیم که 4 بازی آخر دیدارهای سختی خواهد بود و خود را برای این بازی‌ها آماده کرده بودیم.

بازیکن پدیده افزود: استقلال براب نائب قهرمانی با تراکتور در رقابت است و با انگیزه ظاهر خواهد شد. ما اگر بازی ‌ها را ببریم هم نهایتا یک یا دو رده تغییر خواهیم کرد که فکر نمی‌کنم خیلی مهم باشد برای همین بازیکنان ما از انگیزه لازم برای این بازی‌ها برخوردار نیستند.

وی در پایان عنوان کرد: ما از ابتدای فصل برای این 4 بازی تدارک دیده بودیم وسعی کردیم تا به این دو بازی نرسیده امتیازات لازم را کسب کنیم و جایگاه خود را در جدول ثابت کنیم. این 4 تیم، تیم‌های کوچکی نیستند و بازی برابر آن‌ها سخت خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز