خبرگزاری کار ایران

برنامه‌ی بازی‌های حساس امروز در فوتبال اروپا

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۰۰۴

امروز چند بازی حساس در لیگ‌های معتبر اروپایی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با رسیدن به هفته‌های پایانی فصل فوتبالی در اروپا رقابت تیم‌ها در لیگ‌های معتبر اروپایی وارد حساسیتی افزون شده است.

در انگلستان رقابت برای قهرمانی میان دو تیم چلسی و تاتنهام خلاصه شده است. چلسی با قبول شکست در برابر شیاطین سرخ تنها 4 امتیاز بیشتر از تاتنهام دارد و این ادامه‌ی کار را حساس‌تر کرده است. با این حال، این دو تیم روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه بازی دارند و امروز این بازی‌ها در لیگ برتر برگزار می‌شود:

هال سیتی-واتفورد

بورنموث-میدلزبورو

سوانسی-استوک‌سیتی

وستهام-اورتون

هال سیتی در حال حاضر در رده‌ی هفدهم قرار دارد و خطر سقوط را احساس می‌کند و به دنبال پیروزی در دیدار خانگی است. میدلزبورو هم چنین وضعیتی دارد. آنها در رده‌ی نوزدهم قرار دارند و با برتری در برابر بورنموث رده شانزدهمی می‌توانند هم به ادامه‌ی فصل امیدوار باشند و هم بورنموث را وارد بحران کنند.

سوانسی هم در رده‌ی هجدهم قرار دارد و باید برای کندن خود از انتهای جدول استوک‌سیتی را در خانه مغلوب کند. اورتون هم این شانس را دارد که با برتری در برابر وستهامِ میانه‌جدولی با سه بازی بیشتر نسبت به یونایتد و چلسی به رده‌ی پنجم صعود کند.

در اسپانیا هم 4 دیدار برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی اتلتیکو مادرید به مصاف اسپانیول می‌رود. این بازی در بارسلونا انجام می‌شود و شاگردان سیمئونه می‌توانند با برتری در آن سه امتیاز از سویا پیش افتاده و جایگاه سوم خود را تحکیم کنند. در یک بازی حساس دیگر دو تیم انتهای جدولی خیخون و اوساسونا مصاف می‌دهند.

دو بازی دیگر امروز به شرح زیر است:

ویارئال-لگانس

مالاگا-والنسیا

اما در ایتالیا رقابت بین تیم‌هایی است که برای کسب سهمیه‌ی یورو لیگ می‌جنگند.

آتالانتا برای ادامه دادن به روند اعجاب‌برانگیز خود در این فصل باید در خانه به مصاف بلونیا برود. آتالانتا در صورت پیروزی در این دیدار جای لاتزیو را در رده‌ی چهارم جدول خواهد گرفت.

در دیگر دیدار امشب هم دو تیم هشتم و هفتم جدول، فیورنتینا و اینترناسیوناله در آنتونیو فرانکی مصاف می‌دهند. اینتر در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده و ممکن است جایگاه خود در جدول را نیز از دست بدهد.

در آلمان بایرن مونیخ برای نزدیک شدن به قهرمانی باید از روی ماینتس رد شود و وضعیت این تیم را در انتهای جدول بحرانی‌تر کند.

سایر بازی‌ها به شرح زیر هستند:

مونشن گلادباخ-دورتموند

هرتابرلین-ولفسبورگ

فرانکفورت-آگزبورگ

اینگولشتات-وردربرمن

هامبورگ-دارمشتات

همچنین در لیگ هلند و از ساعت 22:15 آلکمار به مصاف توئنته می‌رود.

در فرانسه هم پاری سن ژرمن به مصاف مون‌پلیه می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز