خبرگزاری کار ایران

رونالدو: نمی‌‌خواهم خیابان به نامم کنید فقط مرا هو نکنند

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۸۰۴

کریستیانو رونالدو با سه گلی که در پیروزی 4 بر 2 تیمش برابر بایرن مونیخ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو داشت، همچون بازی رفت یک بار دیگر اهمیت خود را در ترکیب کهکشانی‌ها نشان داد.

به گزارش ایلنا، او پس از صعود تیمش به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 6 بر 3 در مجموع دو بازی، مصاحبه‌ای با خبرنگاران انجام داد.

*نظرت را درباره بازی بگو.

می‌دانستیم اگر برابر بایرن مونیخ خوب بازی نکنیم، گل می‌‌خوریم، کاری که آنها در هر ورزشگاهی می‌توانند انجام دهند. آنها امشب هم نشان دادند چه تیم فوق‌العاده‌ای هستند اما مادرید، مادرید است. در نیمه اول می‌توانستیم یکی دو گل بزنیم، همینطور در نیمه دوم اما در نیمه دوم دو گل خوردیم. ما به بازی تحت فشار عادت داریم. ما در مجموع دو بازی تیم برتر میدان بودیم و شکی در این مورد ندارم. زدن 6 گل به بایرن مونیخ کار آسانی نیست و حق ما بود که صعود کنیم.

*در مورد هواداران رئال چه نظری داری؟

من از آنها نمی‌خواهم که خیابان به نامم کنند. فقط از آنها می‌خواهم که مرا هو نکنند. اینکه خیابانی به نامم باشد باعث نمی‌شود که بهترین بازی‌ام را انجام دهم. من سعی می‌کنم روی اتفاقات مثبت تمرکز کنم. تیم ما خوب بازی کرد و من هم از گل‌هایی که زدم بسیار خوشحالم.

*آیا رئال مادرید می‌تواند از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند؟

قهرمانی دوازدهم؟ هنوز زود است در این باره حرف بزنیم اما امیدواریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز