خبرگزاری کار ایران

نخستین تمرین تیم‌‌ملی تکواندو مردان در قزاقستان

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۶۸۰

نخستین تمرین آماده سازی تیم ملی تکواندو مردان کشورمان پس از ورود به کشور قزاقستان برای حضور در تورنمنت آزاد قزاقستان (G1) برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تیم‌ملی تکواندو مردان کشورمان برای شرکت در تورنمنت آزاد قزاقستان روز چهارشنبهبه این کشور اعزام و پس از استراحتی کوتاه نخستین تمرین خود را عصر روز پنجشنبه در سالن تمرین مسابقات برپا کرد.

این رقابت‌ها از فردا به مدت 3 روز و با حضور 472 تکواندوکار برگزار می‌شود که تکواندوکاران کشورمان با ترکیب مهدی اسحاقی و جعفر خلیل‌زاده در وزن 54- کیلوگرم، محمد گودرزی و صادق دهقانی در وزن 58- کیلوگرم، آریان محمدی و مهدی یوسفی در وزن 63- کیلوگرم، سیدحسین احسانی و محمد صفایی در وزن 68- کیلوگرم، احمد خسرو فر و مهدی جلالی در وزن 74- کیلوگرم، مهدی قیاسی و علیرضا درویش‌پور در وزن 80- کیلوگرم، احمد محمدی و فرشاد قیاسی در وزن 87- کیلوگرم، حسین قربان‌زاده و آرش تفرشی دباغ در وزن 87+ کیلوگرم به مصاف حریفانشان می‌روند.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی، علی محمد بسحاق و مهدی احمدی به عنوان مربی می‌باشد.

تورنمت آزاد قزاقستان (G1) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز