خبرگزاری کار ایران

مجبور بودیم تنبیه شویم؛

منصوریان: گل تراکتورسازی تاکتیکی نبود/ از بچه ها راضی هستم

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۶۱۶

سرمربی استقلال تهران معتقد است آنها میتوانستند بازی برابر تراکتورسازی را برنده باشند اما از شانس ها خود استفاده نکرده اند.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان در خاتمه دیدار با تراکتورسازی اظهار داشت: الان با گروه فنی تیم مبحثی داشتیم. یکی از زیبایی های فوتبال بی رحمی آن است و اگر از شانس های خود استفاده نکنیم روی بی رحمی را می بینیم. ما در نیمه اول راحت می توانستیم دو گل بزنیم اما نزدیم. در نیمه دوم هم شرایط همین گونه بود و مهدی را کم در جریان بازی دیدیم.

وی افزود: شرایط بازی طوری بود که مجبور بودیم تنبیه شویم. در مجموع از بچه ها راضی هستم زیرا هر 4 روز یک بار بازی می کنیم. می توانستیم برنده شویم اما از شانس های خود استفاده نکردیم و سرانجام روی خلاقیت محمد ابراهیمی گل خوردیم.

سرمربی استقلال تصریح کرد: اگر گل می زدیم قطع به یقین جریان بازی عوض می شد و بازی را مدیریت می کردیم. ما سه شنبه یک بازی سرنوشت ساز با الاهلی امارات داریم. باید هم به نتیجه امروز توجه می کردیم و هم به آن مسابقه نگاه داشتیم. من حیث المجموع ما کار خود را کردیم. گلی که خوردیم کار تاکتیکی نبود و تنها خلاقیت بود. لازم بود نفراتی چون حاتمی، نوری و کیانی را مهار کنیم تا به گودرزی و ابراهیمی توپ کم برسد.

 وی ادامه داد: ما هنوز به سه روز استراحت نرسیده ایم. از الان به بازی سه شنبه فکر کنیم. باید به ریکاوری جسمی و روحی فکر کنیم. سال گذشته الاهلی نایب قهرمان آسیا شده و باید حواسمان جمع باشد. باید شرایط لجستیکی بهتر فراهم کنیم که برای بازی با این تیم آماده شویم.

منصوریان درباره درگیری های داخل میدان خاطرنشان کرد: فوتبال برد و باخت دارد و عادلانه امروز صفر بر صفر بود. اما شرایط جدول سبب شد که بازیکنان نزدیک به هم کار کنند و عصبی شوند. یک جوانکی داخل زمین شد که اسمش را هم نمی دانم و لازم بود به امید ابراهیمی احترام بگذارد. این را به خود آن جوانک گفتم. من از بزرگ تر های تراکتور تشکر می کنم. فوتبال یک بخش این اتفاقات است اما باقی این اتفاقات را مدیریت کرد. نگران بودم آن جوانک به ابراهیمی حمله کند اما باز هم از بزرگانی چون نوری تشکر کنم. امید به داور اعتراضی نداشت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز