خبرگزاری کار ایران

رونالدو: هیچ‌وقت من را هو نکنید، هیچ‌وقت!

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۱۲۰

کریس رونالدو پس از درخشش در برابر بایرن از هواداران رئال خواست که برای او سوت نزنند.

به گزارش ایلنا، کریستیانو رونالدو در بازی یک هشتم نهایی یوفا چمپیونز لیگ میان رئال مادرید و بارسلونا یکی از ستاره‌های میدان بود و سه بار دروازه‌ی مانوئل نویر را گشود تا با احتساب دو گلی که در بازی رفت به ثمر رساند 5 گل به بایرن زده باشد. رئال در مجموع 6-3 از سد باواریایی‌ها گذشت.

SPORT گزیده‌ای از مصاحبه‌ی او را پس از این بازی منتشر کرده است. 

رونالدو درباره‌ی بازی گفت: ما به خوبی بازی کردیم و بایرن را شکست دادیم. آنها در همه‌ی بازی‌های خود گل می‌زنند و نشان داده‌اند که تیمی کامل هستند. با این حال، رئال مادرید هم رئال مادرید است و ما نشان دادیم که برتریم.

وی در ادامه افزود: ما برای این دیدار خیلی سختی کشیدیم و این نکته‌ی مثبتی است. ما بهتر بودیم و در این تردیدی وجود ندارد. زدن 6 گل به چنین تیمی اصلا ساده نیست و ما مستحق صعود بودیم.

رونالدو در ادامه خواسته‌ای از هواداران رئال مادرید داشت: تنها چیزی که از آنها می‌خواهم این است که در اینجا برای من سوت نزنند. هرگز. در مورد مسائل دیگر نگرانی‌ای ندارم، اما نمی‌خواهم آنها من را هو کنند.

وی ادامه داد: همیشه با همه‌ی توانم بازی می‌کنم و مواقعی هم که گل نمی‌زنم برای موفقیت تیم تلاش می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز