خبرگزاری کار ایران

نگران جو ورزشگاه تبریز هستیم؛

خرمگاه:رحمتی در بازی با تراکتور بیشتر به درد ما می خورد

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۰۴۱

مربی استقلال همانند بقیه اعضای این تیم از جو ورزشگاه تبریز ابراز نگرانی کرده اما هواداران تراکتور را فهیم و با فرهنگ عنوان می کند.

 

محمد خرمگاه مربی استقلال در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی با تراکتور سازی اظهار کرد: بازی بسیار سختی در پیش داریم. تراکتور تیم آماده و خوبی است. از همه مهم‌تر کادر فنی با تجربه و قوی دارد که همین کار ما را سخت‌تر می‌کند. آن‌ها رقیب مستقیم ما هم هستند که همین مسئله هم بر سختی و حساسیت این بازی اضافه کرده تا ما یکی از سخت‌ترین بازی‌هایمان را در پیش داشته باشیم.

خرمگاه در ارتباط با شرایط استقلال خاطر نشان کرد: خوشبختانه شرایط تیم ما هم برای این بازی خوب است. بازیکن غایبی نداریم و با تمام توان به میدان می رویم.

وی در خصوص این که نگران جو ورزشگاه تبریز هستند گفت: این که بگوییم نگران جو ورزشگاه نیستیم دروغ است. به هر حال این نگرانی را داریم اما از طرفی هواداران تراکتور را فهیم و با فرهنگ می‌دانیم که قطعا به دنبال بالا بردن روحیه تیم خود خواهند بود. امیدواریم حمایت آن‌ها به گونه‌ای باشد که انرژی مثبت به تیم خود دهند و حاشیه خاصی این بازی نداشته باشد.

دستیار منصوریان در خصوص وضعیت رحمتی برای این بازی تصریح کرد: مگر قرار بود رحمتی با ما نیاید که الان همه می‌گویند او در تبریز همراه ما است؟ مهدی در این بازی همراه ما است و اتفاقا او در این روزهای سخت بیشتر به درد ما می‌خورد. ما مطمئنیم رحمتی با تمام توانش برای استقلال بازی خواهد کرد و می‌تواند در این دیدار هم مثل بقیه بازی‌ها به ما کمک کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز