خبرگزاری کار ایران

در سفر رئیس‌جمهور به فارس و در حضور وزیر ورزش و جوانان

چهارمین ورزشگاه بزرگ کشور فردا افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۰۳۸

همزمان با سفر رئیس جمهور به استان فارس از بزرگ‌ترین ورزشگاه این استان رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت شرکت توسعه اماکن ورزشی کشور، قرار است روز پنجشنبه 31 فروردین ماه، همزمان با سفر استانی رئیس جمهور به استان فارس، ورزشگاه 50 هزار نفری پارس شیراز توسط مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان افتتاح شود. این ورزشگاه چهارمین ورزشگاه بزرگ کشور پس از آزادى، یادگار امام و نقش جهان است.

مصطفی مدبر، مدیرعامل شرکت توسعه اماکن ورزشی کشور با اعلام اینکه عملیات احداث پروژه از سال 80 آغاز شده است، اظهار داشت: این مجموعه ورزشی 45 هکتاری دارای زمین چمن استاندارد طبیعی با سیستم مدرن گرمایش از کف، پیست تارتان 8 خطه، دکل‌های روشنایی 1200 لوکس و اسکوربردی به مساحت 104 مترمربع است.

مدیرعامل شرکت توسعه در ادامه به انتخاب سازه بتنی ورزشگاه پارس به عنوان برترین سازه بتنی سال 1393 اشاره کرد و گفت: این ورزشگاه از پروژه‌های شاخص و با کیفیت شرکت توسعه اماکن ورزشی کشور در شهرستان شیراز است که دارای سازه بتنی متقارن در سه گالری، دارای سایبان فلزی با پوشش پارچه‌ای که حداقل 75 درصد استادیوم را سرپوشیده کرده است. شرایط مناسب این ورزشگاه سبب شده که تیم‌هاى استان فارس بتوانند از فصل آینده مسابقات خود را در استادیوم 50 هزار نفرى پارس برگزار کنند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز