خبرگزاری کار ایران

تمام تقابل‌های جذاب تراکتورسازی - استقلال/ چه کسی نتیجه را رقم می‌زند؟

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۷۱۸

بازی تراکتورسازی مقابل استقلال تقابل‌های جذابی دارد که می‌توانند در نتیجه بازی تعیین کننده باشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فردا دو تیم تراکتورسازی و استقلال در شرایطی به مصاف هم می‌روند که هر دو برای کسب عنوان دومی مصاف می‌دهند. در این دیدار چند تقابل دیدنی هم وجود دارد که پایین‌تر به دنبال می‌آید.

محمد نوری - امید ابراهیمی

هافبک دفاعی جنگنده استقلال یک ماموریت جدی در دیدار با تراکتورسازی دارد و آنهم مهار محمد نوری است. در غیاب کرار محروم، تنها طراح تراکتورسازی در خط هافبک محمد نوری است که در دیدار اخیر این تیم مقابل پدیده نمایش خوبی از خودش نشان داده است. منصوریان برای از کار انداختن روند تهاجمی تراکتورسازی باید مراقب نوری باشد و این ماموریت بر عهده امید ابراهیمی خواهد بود.

 

مهدی کیانی - اسماعیلی/حقدوست

در سوی مقابل هم استقلال دو گزینه برای قرار گرفتن پشت مهاجم هدف خود دارد. مجتبی حقدوست و فرشید اسماعیلی که به احتمال زیاد یک نفر از این دو در این پست به میدان خواهد رفت. شکل حملات استقلال نشان می‌دهد وابستگی خاصی به این جناح دارد و این موضوع اهمیت و حساسیت کار مهدی کیانی را به عنوان هافبک دفاعی تراکتورسازی نشان می‌دهد.

 

خالد شفیعی - کاوه رضایی

 در غیاب هادی محمدی محروم و محسن بنگر مغضوب، رهبری خط دفاع تراکتورسازی مقابل استقلال بر عهده خالد شفیعی خواهد بود و به احتمال زیاد قلعه‌نویی در کنار او از مهدیزاده استفاده خواهد کرد. شفیعی در این دیدار کار سختی مقابل امتیاز آور‌ترین بازیکن استقلال یعنی کاوه رضایی دارد و باید دید موفق به از کار انداختن این مهره خطرناک آبی‌پوشان می‌شود یا نه.

 

سعید آقایی - وریا غفوری

تقابل موتور سمت چپ تراکتورسازی با مدافع هافبک راست استقلال نبرد تعیین کننده‌ای خواهد بود. تراکتورسازی حملات زیادی را از ناحیه چپ خود طراحی کرده است و از سوی دیگر عملکرد سینوسی غفوری در طول فصل باعث شده هواداران استقلال نگران این پست خود باشند. منصوریان در بازی مقابل صبا از خسرو حیدری به جای غفوری استفاده کرد و ممکن است بازهم چنین کاری انجام دهد. در هر صورت این قسمت از زمین شاهد تقابل جذاب و تعیین کننده‌ای خواهیم بود.

 

فرزاد حاتمی - مهدی رحمتی

مهاجم تراکتورسازی که در صحبت‌های خود اعلام کرده بود با دروازه‌بان استقلال کری‌خوانی دارد، در بازی رفت موفق شد دوبار دروازه رحمتی را باز کند و انگیزه زیادی دارد تا بازهم به تیم سابق خود گل بزند. علاوه بر پادوانی که مامور توپهای هوایی ارسالی به سمت دروازه خواهد بود، مهدی رحمتی هم نقش پررنگی در خنثی کردن موقعیت‌های تراکتورسازی دارد و باید دید در آن موفق خواهد بود یا بازهم مغلوب می‌شود.

 

قلعه‌نویی - منصوریان

نبرد استاد و شاگرد شاید مهم‌ترین و حساس‌ترین تقابل این دیدار باشد. قلعه‌نویی که دو فصل پیش از استقلال جدا شد معیار مهمی در سنجش عملکرد خود نسبت به تیم سابق خود دارد و برایش مهم است حالا که قهرمانی را از دست داده، هم مقابل تیم سابق خود به پیروزی برسد و هم در پایان لیگ، رتبه‌ای بالاتر از این تیم در جدول داشته باشد. از طرفی منصوریان به دلیل از دست دادن بازی رفت مقابل تراکتورسازی، انگیزه زیادی دارد که تراکتور را هم مثل پرسپولیس مغلوب کند و فصل را با عنوان خوب نایب قهرمانی به پایان برساند و مقابل مهم‌ترین آلترناتیو خود در نیمکت استقلال به پیروزی برسد.

 

سایرین

در میان بازیکنان دو تیم باید به نقش محمد ابراهیمی، محمد اخباری و محمد ایران‌پوریان در تراکتورسازی و بهنام برزای، امید نورافکن و پادوانی در استقلال اشاره کرد به نوع خود می‌توانند در نتیجه بازی تاثیرگذار باشند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز