خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد سلطان استقلالی‌ها؛ گوش‌های‌تان را در تبریز ببندید!

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۶۵۲

اتفاقات رخ داده طی چند وقت اخیر باعث شده تا علی جباری به بازیکنان این تیم توصیه کند در جدال برابر تراکتورسازی گوش های خود را ببندند تا از گزند شعارها دور بمانند.

 

به گزارش ایلنا، پیشکسوت استقلال در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص بازی استقلال برابر تراکتور گفت:هر دو تیم شرایط خوبی دارند و به دنبال 3امتیاز این بازی هستند.این دیدار برای هر دو تیم حساس است و می تواند یکی از بازی های جذاب لیگ باشد.

جباری در ادامه اظهار داشت:شرایط استقلال رفته به رفته خیلی خوب شده و من انتظار دارم این تیم یکی از بهترین بازی های خود را انجام دهد.جوانان استقلال خود را ثابت کرده و به یک خود باوری رسیده اند که اگر مغرور نباشند می توانند در این دیدار به برد برسند.امیدوارم استقلال با ارائه یکی از بهترین بازی هایش برنده این بازی باشد.

وی در خصوص جو ورزشگاه تبریز گفت:به هر حال جو ورزشگاه تبریز به ضرر استقلال است و این استقلالی ها هستند که نباید تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار بگیرند.آن ها هر اتفاقی که در استادیوم می افتد را نباید ببینند و بشنوند .استقلالی ها باید فقط به فکر برد باشند و بدون توجه به حواشی ورزشگاه کار خود را انجام دهند.

جباری در ارتباط با جنگ میان امیر قلعه نویی و مهدی رحمتی اعلام کرد:فکر نکنم دیگر این اتفاق بیافتد.امیر قلعه نویی مربی با تجربه ای است و مهدی رحمتی هم دروازه بان خوب و آماده ای .هر دو باید بدون حاشیه در خدمت تیم شان باشند تا این بازی جذابیت های خوب فوتبالی خودش را داشته باشد.من فکر نمی کنم آن ها در این بازی مشکلی داشته باشند و امیدوارم این دیدار به دور از حاشیه و جنجال و با برتری استقلال تمام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز