خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس؛ امید به صعود پس از قهرمانی در لیگ

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۲۱۳

پیشکسوت پرسپولیس از زنده شدن امید برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا پس از قهرمانی این تیم در لیگ برتر خبر داد.

محمود کلهر پیشکسوت پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص قهرمانی پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس لیگ را بسیار خوب شروع کرد مخصوصا در نیم فصل اول امتیازات بسیار خوبی را به دست آورد و مقتدرانه پیش رفت البته در بعضی نقاط زمین و در برخی پست‌ها کمی ضعف داشت که به خاطر نبودن بازیکنان تاثیرگذار برای جایگزینی در بخش‌هایی مانند دفاع وسط، دروازه‌بان و هافبک دفاعی بود و همچنین نوک حمله‌ای که بتواند در کنار طارمی برای تیم به میدان بیاید. البته علی علیپور خوب بود اما در برخی مواقع که اخطار داشتند پرسپولیس دچار مشکل می شد.

وی افزود: پرسپولیس لیگ امسال را خیلی خوب پیش برد اما امیدوارم که این قهرمانی باعث فراموشی مشکلات این باشگاه مخصوصا در تیم‌های پایه آن نشود و در باد این قهرمانی نخوابیم. امیدوارم تیم در جام باشگاه‌ها هم بتواند نتیجه بگیرد و این تیم بتواند فراتر از فوتبال لیگ برتر پیش برود. پرسپولیس و استقلال توانایی بالایی دارند و در سطح اول کشور بازیکنان خوبی را تربیت کرده و به تیم ملی فرستاده‌اند.

کلهر در رابطه با عقد قرارداد با برانکو خاطر نشان کرد: برانکو در حال حاضر خیلی خوب نتیجه گرفته و طبیعی است که با این سرمربی کروات باید قرار داد ببندند. اما نکته مهم این است که تیم در برخی پست‌ها تک بازیکن بوده و بعضی پست‌ها چهار بازیکن دارد و باید این ضعف‌ها را هم برطرف کند تا در سال بعد بتواند در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بهتر ظاهر شود.

وی افزود: اگر با آقای برانکو تمدید شودپرسپولیس می‌تواند به اوج برسد. برانکو مربی خوش فکر و اندیشمندی است و من هم پیشنهاد می‌دهم که قراردادش را تمدید کنند.

این سرمربی فوتبال با اشاره به مشکل طارمی تصریح کرد: مشکل طارمی را باید با برطرف کردن مشکلات روحی و فشارات روانی روی این بازیکن مدیریت کرد. مهدی طارمی بهترین بازیکن پرسپولیس بوده و فکر می‌کنم هواداران این تیم قدر این بازیکن را باید بیشتر بدانند و بیشتر تشویقش کنند تا بتواند گل‌های بهتری را به ثمر برساند.

کلهر در پایان در رابطه با دیدار پرسپولیس با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: پرسپولیس می‌تواند پیروز این میدان باشد اما به شرط آن‌که مشکلاتی که در بازی با الریان داشت و نوع چیدمان آقای برانکو درست باشد. پرسپولیس برای این بازی باید خوب تجهیز شود و نفراتی که داخل زمین می‌روند در پست‌های تخصصی‌ خود بازی کنند. پرسپولیس با این شرایط می‌تواند به صعود امیدوار باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز