خبرگزاری کار ایران

واکنش بازیکن صبا به اتهامات تبانی و اشتباهات جدال برابر استقلال

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۸۴۶

محسن فروزان برابر استقلال یکی از بهترین بازی هایش را انجام داد.سنگربان صبا حتی با باخت تیمش هم توانست یکی از ستاره های درون زمین باشد.

محسن فروزان حتی با وجود باخت صبا برابر استقلال یکی از ستاره های درون زمین بود. دیداری که با اشتباهات بازیکنان صبای قم به سود استقلال به پایان رسید. یک پنالتی عجیب از سوی حنیف عمران زاده و در ادامه اخراج این مدافع سابق استقلال در کنار گل به خودی از سوی دیگر مدافع صبا شایعات زیادی را در خصوص این جدال به راه انداخته است. محسن فروزان اما معتقد است اشتباهات جزیی از فوتبال است و بازیکنان این تیم با توجه به شرایط صبا و تلاش برای بقا از انگیزه زیادی برای تقابل با استقلال برخوردار بودند. او در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا از روز تلخ فوتبالی خود صحبت کرد:

_از بازی برابر استقلال بگو. باخت تلخی را تجربه کردید؟ 

واقعا باخت بدی بود و به نظرم من بدشانس ترین آدم روی زمین در آن ساعت بودم.

_چرا؟

چون دو گلی که دریافت کردم روی اشتباهات فردی صورت گرفت و من مقصر نبودم.البته این را بگویم اشتباهات فردی هم جزئی از فوتبال است و من به عنوان یک بازیکن خودم هم این اشتباهات را داشته ام.

_اشتباهات عمران زاده هم در شکست شما خیلی تاثیر گذار بود؟

در فوتبال اشتباهات فردی طبیعی است.وقتی یک تیم می بازد همه مقصر هستند و وقتی می برد باز همه در آن برد نقش دارند.الان نمی توان باخت را گردن یک بازیکن انداخت.

_استوک و دستکش های آبی‌‌ات نشان می‌داد هنوز دلت با استقلال است؟

من از بچگی به رنگ آبی علاقه زیادی داشتم و استقلالی هم بودم. الان بیشتر تیپ‌هایم هم آبی است و دوست داشتم برابر استقلال که تیم محبوبم است، آبی بپوشم.

_در زمین یکی از آماده‌ترین نفرات بودی. چقدر در این بازی انگیزه داشتی؟

خوشحالم که یکی از بهترین بازی‌هایم را انجام دادم. قبل از بازی هم که هواداران استقلال من را می‌دیدند می‌گفتند که بهترین بازی‌ات را برابر استقلال انجام بده چرا که در باشگاه استقلال و مرام ما اینجور حرف‌ها نیست. من هم سعی کردم بهترین بازی‌ام را برابر استقلال به نمایش بگذارم که خدا را شکر همینطور هم شد. چند توپ خوب را گرفتم و یکی از بهترین بازی‌هایم را انجام دادم.

_مورد تشویق هواداران استقلال هم قرار گرفتی؟

خوشحالم که محبوب تمام هواداران استقلال هستم و آن ها خیلی من را دوست دارند. همین که میلیون‌ها استقلالی من را دوست دارند برایم کافی است چرا که آن‌ها می‌دانند محسن فروزان چقدر به استقلال تعصب دارد.

_با این شکست چقدر شانس ماندن در لیگ را برای صبا می‌بینی؟

ما سه فینال داریم که حداقل باید به یک برد و دو تساوی برسیم. تلاش می‌کنیم تا در این بازی‌ها با کسب امتیازات لازم در لیگ ماندنی شویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز