خبرگزاری کار ایران

برانکو:پنالتی زدن طارمی تصمیم سید جلال بود

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۵۶۰

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید پنالتی زدن طارمی در این بازی تصمیم سید جلال حسینی بود.

به گزارش ایلنا،برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس پس از قهرمانی این تیم در شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران و برتری این تیم مقابل ماشین‌سازی در نشست خبری حضور یافت و اظهار کرد: همه می‌دانند که چقدر شاد هستیم. ما توانستیم قهرمان ایران شویم و از این بابت خوشحالیم.

وی ادامه داد: تبریک بزرگ من برای بازیکنانم ، کادر فنی و آقای طاهری است. بی‌شک طاهری بهترین شرایط را برایم به وجود آورد و تیم خوبی را در اختیارم گذاشت.

برانکو افزود: تشکر ویژه‌ای از هواداران دارم. آن‌ها در کل فصل یار دوازدهم ما بودند. پرسپولیس استحقاق این شادی را داشت و ما شایسته این قهرمانی بودیم. در کل فصل در بهترین فرم قرار داشتیم و نشان دادیم بهترین تیم ایران هستیم.

وی درباره تقابل امروز برابر ماشین‌سازی نیز گفت: با تمام خستگی که امروز داشتیم، تیم برتر میدان بودیم و می‌توانستیم خیلی زودتر کار را تمام کنیم. در نیمه نخست ۵ موقعیت داشتیم اما به هر حال توانستیم با پیروزی امروز، قهرمان لیگ شویم.

برانکو ادامه داد: چیزی که از همه مهم‌تر است این است که نشان دادیم که از مدیریت تا کادر فنی، بازیکنان و هواداران، همه یک تیم هستیم. طبیعی است که همه هدف‌مان این است که بقیه بازی‌ها را نیز با همین کیفیت پیش ببریم اما همین جا می‌خواهم اجازه بگیرم تا شادی خود را برای این قهرمانی آغاز کنیم. پرسپولیس دو سال پیش برای ماندن در لیگ می‌جنگید، پارسال عملا قهرمان شد و امسال نیز قاطعانه به مقام قهرمانی رسید.

سرمربی پرسپولیس درباره دیدار با ماشین‌سازی ادامه داد: همه انتظار داشتند که هر روز باکیفیت‌تر باشیم و ما نیز این گونه بودیم. این سومین قهرمانی من در سه کشور مختلف است. در بازی امروز مهم‌ترین مسئله کسب سه امتیاز بود. در ۱۵ دقیقه ابتدایی ۵ موقعیت میلیون درصدی داشتیم و اگر این توپ‌ها گل می‌شد می‌توانستیم در ابتدای کار با سه یا چهار گل پیش بیفتیم. ماشین‌سازی تیم باکیفیتی است و سطح بازی این تیم نسبت به جایگاهش در جدول بالاتر است. آن‌ها به عنوان میزبان، تلاش خود را کردند اما نتیجه نگرفتند.

او درباره استفاده از جوانان در بازی‌های تشریفاتی ادامه فصل تصریح کرد: باید وضعیت بازیکنان را بسنجم. احتمالا تغییراتی را در بازی‌های آینده خواهیم داشت.

سرمربی پرسپولیس درباره پنالتی مهدی طارمی تصریح کرد: من زدن ضربه پنالتی را به کاپیتان تیم جلال حسینی واگذار کرده بودم اما او تصمیم گرفت که طارمی بزند. من هم به سید جلال تبریک می‌گویم که توانست در طارمی اعتماد به نفس ایجاد کند. کاپیتان تیم دست راست مربی است و هر تصمیمی که بگیرد قابل احترام است.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه سطح فوتبال ایران در حوزه زیرساخت‌ها در قیاس با زمانی که برای اولین بار به ایران آمده بود تغییرات جدی داشته است اظهار کرد: در حال حاضر در تبریز وضعیت چمن دو ورزشگاه یادگار امام و ورزشگاه گسترش فولاد خوب است. در مشهد، اصفهان، اهواز و تهران نیز زمین‌های باکیفیت بالایی وجود دارند که امکان ارائه بازی باکیفیت را فراهم می‌کنند.

وی ادامه داد: ایران ظرفیت مناسبی در حوزه تیم‌های پایه و نیروی انسانی دارد و عشق مردم این کشور به فوتبال باعث شده این ورزش پیشرفت قابل توجهی داشته باشد. ایران سال‌هاست که در رده بالای تیم‌های آسیایی قرار گرفته و به پیشرفت خود ادامه می‌دهد.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه دلیلی برای دست کم گرفتن تیم ماشین‌سازی تبریز وجود ندار گفت: این تیم توانسته استقلال را شکست دهد و سپاهان را نیز در اصفهان ببرد. در مقابل تراکتورسازی نیز به تساوی دست یافته و تمام این نتایج نشان دهنده آن است که تیم ماشین‌سازی، تیم خوبی بوده است.

سرمربی پرسپولیس درباره درگیری بین هواداران دو تیم ماشین‌سازی و پرسپولیس و پرتاب سنگ توسط تماشاگران تبریزی اظهار کرد: همیشه و در همه جای دنیا بین هواداران چنین اتفاقاتی پیش می‌آید. من خودم را مشغول آن‌ها نمی‌کنم زیرا به هدفم رسیده‌ام.

او درباره قضاوت داور در این دیدار گفت: تلاش‌هایی هست که می‌خواهند قهرمانی ما را کم‌فروغ نشان دهند. به ما بگویید چه زمانی داور کمک‌مان کرد؟ آیا فکر می‌کنید با کمک داور پیروز شدیم؟ ما از هفته نخست در صدر جدول بودیم. صاحب بیشترین گل زده و کمترین گل خورده هستیم اما اگر شما می‌خواهید بگویید که ما با کمک داور پیروز شدیم، من از بابت این پیروزی از شما عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس درباره شائبه‌های ایجاد شده به قهرمانی پرسپولیس با صحبت‌های اعضای فدراسیون فوتبال و به ویژه امیر عابدینی، خاطرنشان کرد: آقای عابدینی زمانی که گفتند هیچ کس دیگر به پرسپولیس نمی‌رسد، ما ۱۲ امتیاز با تیم دوم فاصله داشتیم. در ۱۰ سال اخیر هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس امسال سالم قهرمان نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز