خبرگزاری کار ایران

کرانچار: برد برابر گسترش شیرین بود/ پله پله جلو می رویم

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۰۷۵

سرمربی سپاهان اصفهان گفت: اینکه بخواهیم از الان به دیدار مقابل استقلال و تراکتورسازی نگاه‌مان را خیره کنیم به نظرم کار چندان خوبی نیست.

به گزارش ایلنا، زلاتکو کرانچار پس از برتری شاگردانش برابر گسترش فولاد تبریز گفت: این برد سزاوارانه و شیرین بود. همان طور که دیروز هم گفتم بازی بسیار پر فشاری در انتظار ما بود. خوشبختانه در دقایق پایانی نیمه اول موفق شدیم به گل برسیم. در نیمه دوم نیز تیم گسترش فولاد قصد داشت فشار بیشتری روی دروازه ما بیاورد و به همین دلیل تغییراتی را در ترکیبش اعمال کرد.

کرانچار افزود: انتظار داشتم گسترش برای گل مساوی تلاش کند، اما بازیکنانم مقاومت کرده و حملات آنها را خنثی کردند. در اینجا باید از دروازه‌بان‌مان نیز تشکر کنم که موقعیت‌های خوب حریف را مهار کرد.

وی درباره برنامه خود برای دیدارهای آینده تیم سپاهان عنوان کرد: از فردا فقط به دیدار مقابل صبا فکر می‌کنیم. سپاهان پله‌به‌پله و مسابقه‌به‌مسابقه جلو می‌رود. اگر بتوانیم به رده چهارم جدول رده‌بندی برسیم یک گام بزرگ برای کسب سهمیه آسیا برداشته‌ایم، اما اینکه بخواهیم از الان به دیدار مقابل استقلال و تراکتورسازی نگاه‌مان را خیره کنیم به نظرم کار چندان خوبی نیست. ما باید نتایجی بگیریم که بتوانیم خودمان را به لیگ قهرمانان آسیا نزدیک کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با ابراز خرسندی از حمایت هواداران این تیم اظهار داشت: من به نوبه خودم از طرف کادر فنی سپاهان از تماشاگران تشکر می‌کنم که با تمام وجودشان در ورزشگاه هماهنگی خوبی بین هواداران و بازیکنان ایجاد کردند. آنها باعث شدند بازیکنان عملکرد بهتری داشته باشند. امیدوارم در بازی‌های آینده هم هواداران از تیم‌شان حمایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز